Hvilken strl bruker babyen din nå?

10,5 uker, og snaaaart stor nok til å måtte over på 56. Fremdeles på 50 i bodyer, men må over på 56 på strømpebukser, for 50 begynner å bli for korte. Lang i beina er ho, motsatt av det storesøstera var, for ho var stort sett en str mindre i beina enn i kroppen. Men det kan jo endre seg fort.
 
7 uker og vi bruker 56 og 62. Bruker lite bukser på grunn av varmen, generelt bruker vi lite klær for tiden[emoji4]
 
Nå er Alfred 8 uker og jeg er overlykkelig over at str 62 fortsatt passer med et nødskrik! Woohoo!

Tror ikke gutten min er så lang, men han trekker godt i bredden... :bored:

Har jo fint lite sommerklær i str 68, så nå tror jeg at jeg like så godt skal gå til innkjøp av en bodyforlenger snart, så vi kan tyne de kortermede bodyene så lenge som mulig. Ikke spesielt lekkert når utringninga i halsen begynner å trekke seg nedover brystet.. :hilarious:
 
10 uker om 2 dager, og nå kan vi bruke 62 :D Finnes så mye fint i størrelsene hun skal bruke fremover! Alt i 56 passer, men jeg er så lei av det at jeg heller tar på litt for store bodyer osv ;p
 
Begynt smått med str 50, 44 er fortsatt passe minus et par bodyer og en pysj. Men pysjene i 50 er for store så bruker Joha ullpysj i 40/44 enn så lenge :)
 
Vi har på bukse i str 68 i dag! :eek: Mini er 2,5 mnd! Han har så utrolig lange lemmer! Shorts og t-skjorte-bodyer passer fint i str. 62, men langermet blir for kort på armer og bein.. :sorry:
 
Så bra! :) Tenk det, 10-ish (?) uker gammel og skulle ikke vært født før om nesten 3 uker!

Ja det er veldig rart! Fyller 3 mnd dagen etter termin :p Men alt har heldigvis gått som en drøm hittil :)
 
Nå er min gutt 8 uker på søndag, bodyene i 62 er akkurat passe og har begynt å bruke noen i 68 som ennå er litt romslige og gode[emoji4] han bruker fremdeles 56 i bukser, 62 blir for lange.
 
8 uker og bruker jevnt over 62/68 [emoji6]
Går på lengde, ikke bredde [emoji23]
 
Vi har virkelig brukt utrolig lite klær på denne snuppa her. Det har vært opp mot 30 grader nesten hver eneste dag siden hun ble født. Jeg har ryddet bort sååå mye fint tøy i 50 og 56 som var helt ubrukt, fordi hun ikke brukte bukse og langermet i det hele tatt på mange uker. Hun har stort sett gått i bare bleie, evt kortermet body, siden hun ble født. :D
 
Vi har virkelig brukt utrolig lite klær på denne snuppa her. Det har vært opp mot 30 grader nesten hver eneste dag siden hun ble født. Jeg har ryddet bort sååå mye fint tøy i 50 og 56 som var helt ubrukt, fordi hun ikke brukte bukse og langermet i det hele tatt på mange uker. Hun har stort sett gått i bare bleie, evt kortermet body, siden hun ble født. :D

Akkurat det samme her! Jeg som hadde så mange fine cardigans, langermede bodyer, bukser og luer i 56 & 62 :(

Har jo vært utrolig digg å bare la de ligge i bleia da, veldig lettvint ift bleieskift og utrolig lite klesvask. Vi har bare hatt på kortermet body når vi har vært ute, noen ganger shorts. Men, jeg må innrømme at jeg gleder meg litt til høst og til å kle på han noen av de fine tingene jeg har kjøpt i større størrelser :D
 
10 uker (justert alder 3 uker og 5 dager), bruker 50/56.
 
Vi har virkelig brukt utrolig lite klær på denne snuppa her. Det har vært opp mot 30 grader nesten hver eneste dag siden hun ble født. Jeg har ryddet bort sååå mye fint tøy i 50 og 56 som var helt ubrukt, fordi hun ikke brukte bukse og langermet i det hele tatt på mange uker. Hun har stort sett gått i bare bleie, evt kortermet body, siden hun ble født. :D

Ja samme her.. Utrolig varmt for disse små!
 
Akkurat blitt tre måneder og bruker nå for det meste 62, men også fortsatt noe 56[emoji4]
 
8 veker, og bruker ein del i 50-56. Har begynt å bruke kjolene i 62 og da [emoji6]
 
Back
Topp