Ønskebarnhjerte
Glad i forumet
Hvilken størrelse kjøper dere til basisgarderobe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
62-74 kjøpte jeg mest i med første.
Føder store barn så 62 kan jeg bruke fra start, brette opp litt evt også har jeg det lenge... 68 og 74 var de str hun brukte lengst så de var greie![]()
Kjøp litt i forskjellige Str, du kommer sikkert å få klær i gave til baby. De vokser så fort babyer. Jeg fikk ikke brukt noen av klær hadde til leo. Ett tips å kjøpe omslagsbody til baby.vi har en del klær fra Leo som jeg må se igjennom.
Nei jeg kommer ikke til å kjøpe det i hvert fallSer dere for dere at det er behov for kortermede bodyer i februar?
Ser dere for dere at det er behov for kortermede bodyer i februar?
Haha, jeg har et intrykk av at vi også kommer til å kjøpe mye .. har allerede vogn og bedside crib + komode klar. Bestillte 3 stk 3 pakninger med bomullsbodyer i dag fra ellos.no. de hadde 25% rabatt pluss fri frakt og retur på barneklærHer kommer vi til å kjøpe litt forskjellig, så lille i hvert fall ikke bare har enten for små eller for store klær. Kommer nok til å bli litt av en garderobe, kjenner jeg mine shoppingegenskaper rett![]()