Hvilken str

Nå har jo vi ei jente fra før, og får arve etter gutt, så kjøper vel ikke noe spesielt nå, og arvet det meste sist også. Men mitt råd er egentlig å handle litt spredt opp til 74, og bestandig ha neste størrelse klar i skuffen, for de vokser gjerne i størrelse over natta ;p kjipt å måtte ut og kjøpe helt ny garderobe da :p

Enig med hun over :) Jeg kommer ikke til å handle så mye, men skal prøve å alltid ha neste størrelse i hus..

62-74 kjøpte jeg mest i med første.
Føder store barn så 62 kan jeg bruke fra start, brette opp litt evt også har jeg det lenge... 68 og 74 var de str hun brukte lengst så de var greie :)

62-74 kjøpte jeg mest i med første.
Føder store barn så 62 kan jeg bruke fra start, brette opp litt evt også har jeg det lenge... 68 og 74 var de str hun brukte lengst så de var greie :)

Samme her :) har litt etter storebror i 56 også. Så vi klarer oss ;) får jo alltid mye i gave også.

Husker at gutten min brukte mye 68-74. Det var nok sikkert en rolig vokseperiode. Men jeg syns det var greit å ha endel i 50-56 også, fordi det ble endel gulping og bæsjing oppover ryggen. Så ble litt skift da også!

Her har jeg kjøpt litt i 56 men vi har mye etter storebror. Vurderer å kjøpe body i str 50 fordi vi har bodyforlenger

Kjøp litt i forskjellige Str, du kommer sikkert å få klær i gave til baby. De vokser så fort babyer. Jeg fikk ikke brukt noen av klær hadde til leo. Ett tips å kjøpe omslagsbody til baby.vi har en del klær fra Leo som jeg må se igjennom.

Vi har kjøpt litt i 50 og 56, kommer til å arve en del også så må se gjennom det før vi kjøper mer tenkte jeg :)

Kjøp litt i forskjellige Str, du kommer sikkert å få klær i gave til baby. De vokser så fort babyer. Jeg fikk ikke brukt noen av klær hadde til leo. Ett tips å kjøpe omslagsbody til baby.vi har en del klær fra Leo som jeg må se igjennom.

Vi likte ikke omslagsbody i det hele tatt, men er jo mange som liker det. :p syns bare det var unødvendig, like enkelt med vanlig body, og de som har sånne folder på skulderen kan man dra ned også om det er bæsj på bodyen, så man trenger ikke dra den over hodet :)

Jeg kommer nok til å kjøpe litt i 50 og 62, og litt mer i 56 før lille kommer til verden :) Tror nok det skal bli veldig vanskelig å begrense seg da (a)

Hadde handlet mye i 62 og litt i 56 men etter at vi ble skrevet ut fra sykehuset sist måtte vi handle litt i str 50. Er spent på hvordan det blir denne gangen :) men regner ikke med at vi handler inn så veldig mye. Kommer litt an på kjønnet da vi har jente fra før.

Hadde bare fra 56 sist jeg fødte, men snuppa her var så liten at hun starta i str 46/48. Brukte det i 2-3 uker før hun gikk over i 50. Så pappan hennes måtte ut å handle litt tøy :p så denne gangen blir det litt str 50 og 56. Så fyller vi på med det som manglet etter hvert som vi ser det :) butikkene er oppe når vi kommer hjem også :)

Her må jeg ha 50+56 de første 4mnd, så kommer til å handle ull til knøttet da. 62+68 blir til vår/sommer og mine har omtrent hoppet over 68 tidligere, så kjøper litt etter hvert som de vokser...
Kommer det jente har vi 7kasser med jenteklær etter minste (+ 3 kusiner som har brukt), men kommer gutten så har vi ikke noe omtrent.

Skal helt klart kjøpe inn litt i 50 :) Men mest i 56 og oppover. Et tips kan være å sjekke over lang du og mannen din var. Jeg var 52 :)

Ser dere for dere at det er behov for kortermede bodyer i februar?

Vi brukte nesten ikke det om sommeren engang, hadde bare et par stykker tror jeg :p er greit å vente med å kjøpe sånt til man vet behovet og hvilken størrelse de bruker om sommeren osv.

Her kommer vi til å kjøpe litt forskjellig, så lille i hvert fall ikke bare har enten for små eller for store klær. Kommer nok til å bli litt av en garderobe, kjenner jeg mine shoppingegenskaper rett :p

Her kommer vi til å kjøpe litt forskjellig, så lille i hvert fall ikke bare har enten for små eller for store klær. Kommer nok til å bli litt av en garderobe, kjenner jeg mine shoppingegenskaper rett :p
Haha, jeg har et intrykk av at vi også kommer til å kjøpe mye .. har allerede vogn og bedside crib + komode klar. Bestillte 3 stk 3 pakninger med bomullsbodyer i dag fra ellos.no. de hadde 25% rabatt pluss fri frakt og retur på barneklær :)

Back
Topp