Hvilken stekepanne har dere?

jeg har god gammeldags jernpanne(støpejernspanne)[:D]

Er det det at jernpanne tåler veldig høy varme og sånn?

Teflon-steikepanna frå IKEA. Kosta vel 250 kr. Veeeldig fornøgd [:D]

ORIGINAL: Lisemor_

ja

Vi har ikke Ikea her [:(] men skal husek det neste gang jeg er der! [:)]

ORIGINAL: bondekone

ja

hvilke andre fordeler er det? ser for meg at den er litt uhåndterlig. og at men må bruke mye fett.. (deilig det da, men [8D])

vi har Jamie Oliver sin og den er hellt G E N I A L !
Den beste stekepanna jeg noen gang har hatt...
Anbefaler den på det sterkeste!!![:)]

ja

hvilke andre fordeler er det? ser for meg at den er litt uhåndterlig. og at men må bruke mye fett.. (deilig det da, men [8D])
jeg bruker ikke så mye fett i panna
jeg synnes det blir bedre stekeflate på maten og maten blir mer stekt en kokt som vi har merket i teflonpanne.

ORIGINAL: Zera

er den??? [:)] så knall.. vurderer faktisk den.. er den dyr? Hvor får man den billigst? [8D]

er den??? [:)] så knall.. vurderer faktisk den.. er den dyr? Hvor får man den billigst? [8D]

ja,den er kjempe god!!! Er så godt å ha ei skikkelig stekepanne som man faktisk kan steke ting på sterk varme UTEN at det brenner seg fast!! [:)]
Jeg fekk den i julegave da, stod på ønskelisten... hehe
så er ikke sikker på hvor den er billligst... Om jeg ikke tar HELLT feil, så kjøpte ei venninde av meg den på jernia... Tror den ligger på over tusen kr, men er verdt hver en krone!!

Jeg legger heller noen kroner ekstra i så jeg får skikkelig kjøkken utstyr... Men jeg elsker å stå å lage mat, bake osv da[:)]

annen ting med den stekepanna er at man ikke trenger mye smør eller olje i den når man skal steke noe i den[:)] et stort + i mi bok....[:)]

En fra høyang polaris, en jamie oliver og en billig fra ikea. Alle er teflonpanner, gode er de alle, men savner en jernpanne i tillegg.

høyang polaris...
fikk den til jul--kjempefornøyd

Hvilken stekepanne..?
Haha..aner ikke jeg,en de solgte på Coop.

ORIGINAL: lillehilde

jeg og har Jamie Oliver sin, er belagt med titanbelegg den, det er sterkere enn teflon. Er dritfornøyd med den. Kjøpte den på Christiania Glassmagasin til halv pris. Kjører jo så mye kampanjer de vettu, så lurt å se innom der. Tror den koster 1200-1300 nå. Jeg kjøpte min for 3 år siden, da var det 500 på halv pris, steget litt... OG panna er like fin i dag som for 3 år siden[:)]

mest geniale stekepanna EVER!!! hehe[:)]

Polaris, beste jeg noen gang har hatt...den er dyr, men god kvalitet[:)]

ORIGINAL: lillehilde

jeg og har Jamie Oliver sin, er belagt med titanbelegg den, det er sterkere enn teflon. Er dritfornøyd med den. Kjøpte den på Christiania Glassmagasin til halv pris. Kjører jo så mye kampanjer de vettu, så lurt å se innom der. Tror den koster 1200-1300 nå. Jeg kjøpte min for 3 år siden, da var det 500 på halv pris, steget litt... OG panna er like fin i dag som for 3 år siden[:)]

mest geniale stekepanna EVER!!! hehe[:)]

Jeg har tydligvis ikke fulgt med på belegget. Kan man bruke metall i disse pannene da?

jeg har god gammeldags jernpanne(støpejernspanne)[:D]

Her og...
Teflon dritt kommer ikke inn i mitt hus![:'(]

Back
Topp