Hvilken stekepanne har dere?

ORIGINAL: Zera

vi har Jamie Oliver sin og den er hellt G E N I A L !
Den beste stekepanna jeg noen gang har hatt...
Anbefaler den på det sterkeste!!![:)]

Sign..

Var den beste helt til jeg vasket den med stål ull i ett amme-tåke-øyeblikk.. guuu sambo ble sint !
Ligger vell på rundt 900 kr :)

Jobber på Jernia,og der anbefaler vi alltid Nowo Steel sine stekepanner. Avtagbart håndtak på de fleste,slik at man kan sette de rett i stekeovnen også. 25 års garanti på panna,og 5 års garanti på belegget :) Kjempegode stekepanner!! (Som forresten er på tilbud nå for tiden)

vi har eva trio injecsion (eller hvordan det skrives[8D])

Jeg har en femti år gammel jernpanne, syns den er super. [:D]

ORIGINAL: Hulder

Teflon-steikepanna frå IKEA. Kosta vel 250 kr. Veeeldig fornøgd [:D]

Samme her [:D]

Har en jernstekepanne og jernstekepanne med riller i.

Så har en jeg en pannekake stekepanne og en vanlig teflon panne fra tefal. Disse tåler egentlig ikke så høy varme, så bruker de mest til eggeretter og steking av grønnsaker og sånn. Til kjøtt og kjøttdeig sverger jeg til jernpannene mine.[:)]

Jernia selger et merke som heter Nowo, kjempebra merke. Avtagbart håndtak, du kan ha den i oppvaskmaskin og du kan bruke den inni stekeovnen.

Nett nå har Jernia kampanje på Nowo titanium stekepanne str 28 cm, tror de selger den til 599,- nå [;)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Jernia selger et merke som heter Nowo, kjempebra merke. Avtagbart håndtak, du kan ha den i oppvaskmaskin og du kan bruke den inni stekeovnen.

Nett nå har Jernia kampanje på Nowo titanium stekepanne str 28 cm, tror de selger den til 599,- nå [;)]

Knallgod panne! [:)] Jobber selv på Jernia,og der selger vi den for 499,- nå (koster vanligvis 899,-) [:)]

ORIGINAL: LittleT

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Knallgod panne! [:)] Jobber selv på Jernia,og der selger vi den for 499,- nå (koster vanligvis 899,-) [:)]

vi kjøpte den!! [:)][:)] hvor på sørlandet bor du? kanskje det var deg jeg kjøpte den av.. Hmmmm.. [8D]

ORIGINAL: Fleur

Vi har jamie oliver. veldig fornøyd.

Har en god teflonpanne fra Schou. Ønsker meg ordentlig jerngryte til å brune kjøtt i og for å lage gryteretter o.l. i. [:)]

Back
Topp