Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lisemor_jeg bruker ikke så mye fett i panna
ORIGINAL: bondekone
ORIGINAL: Lisemor_ja
Er det det at jernpanne tåler veldig høy varme og sånn?
hvilke andre fordeler er det? ser for meg at den er litt uhåndterlig. og at men må bruke mye fett.. (deilig det da, men [8D])
ORIGINAL: Lisemor_
ORIGINAL: Zera
vi har Jamie Oliver sin og den er hellt G E N I A L !
Den beste stekepanna jeg noen gang har hatt...
Anbefaler den på det sterkeste!!![:)]
er den??? [:)] så knall.. vurderer faktisk den.. er den dyr? Hvor får man den billigst? [8D]
ORIGINAL: lillehilde
jeg og har Jamie Oliver sin, er belagt med titanbelegg den, det er sterkere enn teflon. Er dritfornøyd med den. Kjøpte den på Christiania Glassmagasin til halv pris. Kjører jo så mye kampanjer de vettu, så lurt å se innom der. Tror den koster 1200-1300 nå. Jeg kjøpte min for 3 år siden, da var det 500 på halv pris, steget litt... OG panna er like fin i dag som for 3 år siden[:)]
ORIGINAL: Zera
ORIGINAL: lillehilde
jeg og har Jamie Oliver sin, er belagt med titanbelegg den, det er sterkere enn teflon. Er dritfornøyd med den. Kjøpte den på Christiania Glassmagasin til halv pris. Kjører jo så mye kampanjer de vettu, så lurt å se innom der. Tror den koster 1200-1300 nå. Jeg kjøpte min for 3 år siden, da var det 500 på halv pris, steget litt... OG panna er like fin i dag som for 3 år siden[:)]
mest geniale stekepanna EVER!!! hehe[:)]
ORIGINAL: bondekone
jeg har god gammeldags jernpanne(støpejernspanne)[:D]