Hvilken støvsuger har dere???

vi har nilfisk og den har faktisk vært veldig bra. kjøpte den for et par år siden og kostet ca 2500

Hmm har en siemens av ett eller annet slag.. Har hatt den i maaaange aar, og synes den er kjempebra! Faar liksom med seg ALT!

Har en Miele, er kjempefornøyd. Foreldrene mine som sa vi skulle prøve Miele, de har hatt en Miele støvsuger i minst 20 år, og den er fortsatt veeldig bra:)

Miele[:D] Veldig fornøyd..! Koster rundt 3 tusen..

kjøpte en bitteliten Siemens for ca ti år siden til 999,- og regnet med at denne var grei til mitt hybelbruk. Denne går fremdeles og er knall god! slår mange andre dyrere varianter som vi har prøvd oss på[:D]
hvilken modell det er aner jeg ikke.. ikke hjemme nå.. dyrest er ikke alltid best[;)]

Oi crap, støvsuger til 33 000?? Du er gaaal smash! hehe[:)] Er den verdt prisen?

Vi har en svart en og en rød en og de suger opp mye dritt begge to.. kjøpte ikke de helt billigste siden vi har hund.. [;)]

ORIGINAL: julegrisen

Miele[:D] Veldig fornøyd..! Koster rundt 3 tusen..

ORIGINAL: tone86

Oi crap, støvsuger til 33 000?? Du er gaaal smash! hehe[:)] Er den verdt prisen?

Vi har en svart en og en rød en og de suger opp mye dritt begge to.. kjøpte ikke de helt billigste siden vi har hund.. [;)]

Ja, jeg vet.. Men den er så sinnsykt verdt det! En  vanlig støvsuger suger INGENTING i forhold..
En sentrastøvsugere suger 70% dårligere enn den støvsugeren jeg har!
Den har luftsrenser, rensemaskin ++ Alt i ett! Elsker den!

Det er kun en ting som gjelder, nemlig Miele... Holder "evig" og de funker virkelig. Lett å bytte poser og filtre også. 2500,- og oppover!

Kjøpte nettopp en miele, og er VELDIG fornøyd[:D]

Denne: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/stovsuger/stovsuger/S5281/miele-stovsuger Bare den var på tilbud til 1500

Råder deg til å bruke noen kroner ekstra på en skikkelig støvsuger, og ikke en billig som bare varer en liten stund(hvis økonomien strekker til såklart). Sånn ellers har jeg hørt at det er Miele som skal være av det beste[:)]

ORIGINAL: ~RenateMor~

DENNE[:D]

Den er rågod![:D] Og så er Miele veeeldig gode[8D]

Jeg jobber i Expert og selger slikt. Vet m.a.o. hvilke støvsugere som ikke får klager[;)]

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=11&subgid=0&wwwalias=DinRobot&pid=194

Irobot roomba har vi! Digger det, har ikke støvsugd gulvet på 1,5 år! Kommer aldri til å gå tilbake til vanlig støvsuger...
Trykker på en knapp når jeg går ut døren, og ferdig støvsugd når jeg kommer tilbake [;)][:D]

ORIGINAL: smash

Jeg har denne! Den koster 33,000.

http://mamma-anette.blogspot.com/2010/05/min-nye-geniale-stvsuger.html

Jeg er alltid skeptisk til slike dyre støvsugere,  pga at de fleste ikke inneholder komponenter som forsvarer prisen, så jeg googlet litt og finner følgende:
Ett bilde av en støvsuger som i mine øyne er identisk til din,  men sikkert påstemplet ett annet merke,  som er ofte benyttet i elektronikkbransjen. (Trenger ikke være noe negativt det)

Prisen på denne var 32 000,-  som jeg vil si er det samme som din.
Og denne ble også testet av TV 2 hjelper deg:
Test-taper
'TV2 Hjelper Deg' har testet den kostbare støvsugeren med eksperthjelp fra Teknologisk Institutt. De sammenliknet Envirotect med en støvsuger til rundt 3500 kroner til salg i butikk, en støvsuger som også kom best ut i Forbukerrapportens test i april 2007.

Støvsugerne ble testet for sugekraft, gjennomstrømning og rengjøringsevne. Og det som burde være rått parti for Envirotect ble full seier til støvsugeren til nesten en tiendel av prisen.
- Her har det nok vært gode selgere som har lovet mer enn maskinen kan holde, sier Inger Dahl fra Teknologisk Institutt.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/03/531452.html

Sjøl har vi en Miele støvsuger til noen få tusenlapper som vi er godt fornøyd med :)

sambo har akkurat bestillt en ny enn.. en som vi bare stiller inn klokkeslett så støvsuger den feks mens vi er på jobb..(koster rundt 6500) ellers har vi enn dampstøvsuger med sug fra kasher... den kostet vel rundt 7000(var på tilbud) Kjempe fornøyd med den.. tar alt: glass bord, speil, vinduer, tepper,gulv,tak, gardiner,gulv OSV

Sentralstøvsuger

ORIGINAL: ~RenateMor~

DENNE[:D]

Jeg har denne også, VELDIG fornøyd [:D]

Vi har sentralstøvsuger, men så har jeg en jeg kjøpte for 100,-, superbra!! Haha...

Back
Topp