Hva smører dere miniene med i solsteiken? Jeg prøver å holde Noah mest i skyggen uansett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme dilemma har vi også. Jeg har kjøpt solhatt og solbriller, så da er han godt dekket de gangene jeg må løfte han oppJeg har ikke smurt med noe selv. Men noen ganger får han hysterisk grineanfall i vognen og det eneste som funker er å løfte han opp, men er da redd for at han skal bli solbrent. Jeg bruker omtrent ikke solkrem selv. Blir veldig sjeldent solbrent (med unntak av i fjor når jeg var gravid). Men får bare fortsette og holde oss i skyggen da tenker jeg. Han kan jo snart sitte i sportsvognen og da blir han nok ikke så hysterisk![]()
Vi har kjøpt bucket-hatt til Noah og en capsHelga har ligget med bare ben i vognen de dagene det var varmt og deilig ute. Men har alltid med lue, solbriller og bukse til henne hvis hun må opp. Solhatt har jeg ikke fått fikset enda, men bedre med lue enn ingenting![]()