Var sånn som du forteller.
Egentlig ga jeg litt opp eller glemte det hele i en ukes tid, til jeg plutselig en dag prøvde igjen og da tok hun. Da prøvde jeg når hun var overtrøtt og grinete. Og da trenger jo hun egentlig puppen i munnen for å sove (elr byssing i evig tid) så da fant hun vel ut at dt var like godt å suge på smokken
Jeg prøvde som oftest da hun var glad og sprudlende, men i ettertid ser jeg at da ønsker hun ikke noe å suge på. Smokken er best når hun er sutrete og trenger kosen
Nå stapper jeg den i henne og holder litt foran, ikke så hun brekker seg, men så hun får tid å kjenne hvor god den er før hun spytter den ut
Er utrolig glad for at jeg ikke gav opp, smokk er veeeldig greit å ha Sovner jo så mye fortere
Kanskje du kan prøve å busse henne samtidig, om hun da glemmer litt at det er noe som smaker rart i munnen hennes?
Hvor gammel er hun? Mi er ni uker i morgen. Hun har tatt med noen anledninger, men nå er det lenge siden. Både jeg og pappaen har prøvd å bysse, men smokken er noe hun ikke liker når hun vil ha pupp, enten det er for kos eller mat Håper det blir slik at en dag, plutselig, så sitter den bare