Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble det trøst eller NUK sin?den kan han faktisk klare å holde tak i litt , vi får bare fortsette å øve mer går på hans dagsform om han tar den eller ikke...
Ble det trøst eller NUK sin?
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Vis vedlegget 42412
Bruker NUK. Latex. Den eneste som mini vil ta..
Etter tips fra deg dro jeg på Liten å kjøpte denne! Jeg kjøpte både 0-6 og 6+mnd. Har ikke testet den ennå, men skal gjøre det senere Jeg var ganske stressa da jeg var inne der, fordi jeg har nå 2 rosa og 2 lilla sutter til lillebror Det er forøvrig ikke Nuk, men et annet merke; Nip (og smokketypen heter cherry)
Etter tips fra deg dro jeg på Liten å kjøpte denne! Jeg kjøpte både 0-6 og 6+mnd. Har ikke testet den ennå, men skal gjøre det senere Jeg var ganske stressa da jeg var inne der, fordi jeg har nå 2 rosa og 2 lilla sutter til lillebror Det er forøvrig ikke Nuk, men et annet merke; Nip (og smokketypen heter cherry)
Hehe.. Så det selv i helga også.. Jeg som har anbefalt det merket til flere! Jaja, sånn kan det gikkEtter tips fra deg dro jeg på Liten å kjøpte denne! Jeg kjøpte både 0-6 og 6+mnd. Har ikke testet den ennå, men skal gjøre det senere Jeg var ganske stressa da jeg var inne der, fordi jeg har nå 2 rosa og 2 lilla sutter til lillebror Det er forøvrig ikke Nuk, men et annet merke; Nip (og smokketypen heter cherry)
de finnes på apotek1 ( hvite) 2pk 80,-
jeg har hamstret slike
Eller, om du ikke har åpnet pakka enda, så kan du nok få de byttet til riktig farge vil jeg tro
Vi øvde på smokken i to måneder før hun tok den. Hun bare brakk seg hele tiden eller bare tygget på den, men plutselig fikk hun sansen for mam sin (den fra apotekpakkene). Tar den helst når hun er trøtt og sutrete, og liker om det er noe over smokken/haken hennes (eks: kanten på dynen/hånden min/klut)
Et lite tips bare
HahaNo worries..... han bare vridde seg og prøvde å spytte den ut Tok ikke skikkelig tak i den engang
Haha
Nei, lett er det ikke! Men må ikke gi opp med bare ett forsøk da
Kanskje best å holde seg til én, og da prøve den et par ganger om dagen i en tid jaNei, skal prøvde flere ganger Jeg har jo sikkert 10 typer her hjemme, vet liksom ikke om det er særlig lurt å prøve flere sorter hver dag Han tar best mam orthodontic fra apoteket best, så lurer på om jeg bare går over til den helt.... Trøst bleogså prøvd i går, spytta den ut også
haha her tok hun trøst smokken og sovnet med den 2 ganger den dagen jeg kjøpte de, siden har hun ikke villet ta den hehe bare spytter den ut...Nei, skal prøvde flere ganger Jeg har jo sikkert 10 typer her hjemme, vet liksom ikke om det er særlig lurt å prøve flere sorter hver dag Han tar best mam orthodontic fra apoteket best, så lurer på om jeg bare går over til den helt.... Trøst bleogså prøvd i går, spytta den ut også
Hvor mye øvde dere? Tilbydde en gang om dagen liksom, eller satt lenge med den ofte osv? Her tilbyr jeg/prøver litt hver dag på stellebordet, men hun enten brekker seg eller tygger på den. Av og til, ca en gang i uka kan hun sutte litt på den en liten stund, men det virker heeelt tilfeldig at hun gjør det. For neste gang jeg putter den i er det på samme viset som før.