hvilken smokk bruker dere?

kinemorB

Glad i forumet
Har en litten en på 5 uker som har tatt smokken fra fødsel, MEN nå gidder han ikke mer.. plutselig brekker han seg og hyler krakilsk og spytter ut... noen tips?

å hvilken smokk bruker dere? lurer litt på om latex smokken kan være litt annerledes eventuelt?

Mine barn skal kun ha silikon og mam sin. De er kresne :p

1386180433975.jpg
Bruker NUK. Latex. Den eneste som mini vil ta..
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Nuk latex og mam orthodontic (fra apoteket). Ikke spesielt glad i smokk og vi sliter litt, men disse går når han er skikkelig trøtt og grinete i vogna eller bilstolen.

ja de vet hva de vil ha de små sjefene:)

den har jeg ikke prøvd enda:) tak for tipset :) hvilke butikker har denne?
Jeg vet ikke helt hvor du får tak i den dessverre.. Jeg fant den på en lokal barnebutikk her i Tønsberg. Prøvd å Google også, uten hell..
Men den heter i alle fall noe med soothie.. Tror jeg.. Husker ikke helt.. Skal se om jeg får finni det frem :-)

den har jeg ikke prøvd enda:) tak for tipset :) hvilke butikker har denne?
Nuk sin, str 1, i lateks. Super soothie heter den visst! :-)

http://m.ebay.com/itm/380548445062?nav=SEARCH&sbk=1 Denne bruker vi, kjøpte den på apoteket på sykehuset og hun fortalte den var populær, men vanskelig og få tak i :P Lille her vil ikke ha noen andre enn den ;)
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg vet ikke helt hvor du får tak i den dessverre.. Jeg fant den på en lokal barnebutikk her i Tønsberg. Prøvd å Google også, uten hell..
Men den heter i alle fall noe med soothie.. Tror jeg.. Husker ikke helt.. Skal se om jeg får finni det frem :)

Hvilken butikk ? Bor i tbg :)

hun bruker "puppesmokken";-) hehe nei håpløst her, vil ikke ha smokk, tenkte å prøve trøstsmokken, det er vel siste vi smokken vi prøver...

hun bruker "puppesmokken";-) hehe nei håpløst her, vil ikke ha smokk, tenkte å prøve trøstsmokken, det er vel siste vi smokken vi prøver...

trøstsmokken?

Mam 6 mnd+ :) hun klarte ikke de minste, så nå slipper vi å gi henne smokken like mange ganger som før :p

Back
Topp