Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 42412
Bruker NUK. Latex. Den eneste som mini vil ta..
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Samme her. Tok avent sin til å begynne med også, men nå er den helt uaktuellMine barn skal kun ha silikon og mam sin. De er kresne
Jeg vet ikke helt hvor du får tak i den dessverre.. Jeg fant den på en lokal barnebutikk her i Tønsberg. Prøvd å Google også, uten hell..den har jeg ikke prøvd enda tak for tipset hvilke butikker har denne?
Nuk sin, str 1, i lateks. Super soothie heter den visst!den har jeg ikke prøvd enda tak for tipset hvilke butikker har denne?
Jeg vet ikke helt hvor du får tak i den dessverre.. Jeg fant den på en lokal barnebutikk her i Tønsberg. Prøvd å Google også, uten hell..
Men den heter i alle fall noe med soothie.. Tror jeg.. Husker ikke helt.. Skal se om jeg får finni det frem
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
På Liten i sentrumHvilken butikk ? Bor i tbg
hun bruker "puppesmokken";-) hehe nei håpløst her, vil ikke ha smokk, tenkte å prøve trøstsmokken, det er vel siste vi smokken vi prøver...
http://www.bebitoshop.no/blogg/trost har hørt at mange barn som ikke tar andre smokker tar denne
ja alt må prøvesden skal jeg gå til innkjøp av idag alt må prøves