M
Moderator Kristin
Guest
Hvilken smertelindring hjalp deg best under fødselen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det valgfritt, eller rakk dere det rett og slett ikke?Fikk ingen. Gjør det aldri igjen uten
Oi, det må virkelig være ganske kjiipt? Får jeg spørre hva du reagerer på?Brukte ikke noe pga allergier
Den kjenner jeg godt til altså! Var fantastisk å få noen timer søvn de første to timene av epeduralen jeg fikk når jeg fødte.Fikk epidural og det var redningen min etter mange timer med rier.
Var det valgfritt, eller rakk dere det rett og slett ikke?
Hehe, shit happends.. Kom deg iallefall igjennom det. Synes dere er tøffe som greier det! Hadde ikke overlevd uten epeduralen min tror jeg!Var først valgfritt, men så gikk det for fort skulle prøve uten. Men fra vi kom til hun var ute gikk det 2 timer. Så når jeg ombestemte meg var det for sent
Hehe, shit happends.. Kom deg iallefall igjennom det. Synes dere er tøffe som greier det! Hadde ikke overlevd uten epeduralen min tror jeg!
Hehehe, det synes jeg er helt innafor altså!Overlevde såvidt ikke noe å gå for. Jeg skal ha alt jeg kan få hvis jeg skal gjøre det igjen
Oi, det må virkelig være ganske kjiipt? Får jeg spørre hva du reagerer på?
Oi, Det er jo faktisk ganske alvorlig. Og jeg er imponert over at du greide å føde uten smertelindring!Det aller meste som inneholder bedøvelse så har i mange år nå lært meg å leve med det at jeg ikke tåler smertestillende, så skal de gi meg noe må jeg legges i den gamle typen av narkose ellers har de ikke noe de kan gi meg som jeg ikke hovner opp i halsen osv av