Hvilken shampoo bruker du..?

Julita

Forumet er livet
Hvilken shampoo bruker du, og har du nyyydelig hår? [:D]
Jeg er litt smålei av tigi-shampooen min, så jeg trenger tiiips [8|][:)]

Er veldig fornøyd med håret mitt[:)] Men nå prøver jeg å spise sunt, og det er ikke behandlet på noen måte. Bruker Redken All soft. Den beste shampoen jeg har prøvd![:)]

Jeg bytter hele tiden, blir aldri 100% fornøyd med noen [&:] 

Syns frisørshampoer er så dyre også, så har ikke råd til å bruke det hele tiden.. Bruker litt define da, men var ganske fornøyd med en shampo fra frisøren som het noe med "Sebastian"... [:)]

meen.. frisørshampooer holder myye lengre, og det skal mye mindre shampoo til for å få samme power som ved butikk-shampoo [:)].
Jeg pleier å bestille fra strawberrynet, så blir det ikke så dyrt [;)]

ORIGINAL: Julita

meen.. frisørshampooer holder myye lengre, og det skal mye mindre shampoo til for å få samme power som ved butikk-shampoo [:)].

Godt poeng [:)] Har du noe tips til bra frisørshampoo?

ORIGINAL: linnpinn

Håret mitt liker tigi-shampooene for normalt hår veldig godt. Er bare min gravide nese som synes lukten blir litt i søteste laget. Bumble&bumble shampooene er også gode synes jeg å huske, om det kan regnes som frisør-shampoo da [:)] 

har veldig dårlig erfaring med tigi-shampoene jeg da, mens redken derimot er KJEMPEBRA! for mitt hår i alle fall:) enig i at all soft er god, og samme med blonde glam for blondt hår og extreme for veldig tørt hår!

Bruker å bestille shampoo fra www.lookfantastic.com
Bruker tigi sine produkter[:)] Super fornøyd...[:)]
Åsså lukter de jo så godt...MMmmmmmmmmmmhhh

ORIGINAL: linnpinn

Håret mitt liker tigi-shampooene for normalt hår veldig godt. Er bare min gravide nese som synes lukten blir litt i søteste laget. Bumble&bumble shampooene er også gode synes jeg å huske, om det kan regnes som frisør-shampoo da [:)] 

okey[:)] takk for tipset!

ORIGINAL: Hormonella Olsen

hehe impulsiv og trøtt ja, satt og leste her og kjente på håret mitt som blir mer og mer flisete. "Tigi, sa du?" "strawberrynet sa du"
Plutselig hadde jeg bestilt 3 tigi produkter fra strawberrynet[:D]

Men hvordan fungerer det egentlig, det stod at man anbefalte å få det sendt til på jobben hvis ingen var hjemme og kunne signere for pakken? Er det vanlig praksis da?
Sendte det hjem til meg jeg da, føler meg vel hjemme nok på jobben om jeg ikke skal få jåleriet mitt sendt dit også.

Haha. Strawberrynet er faaaali' det [:D]
Jeg har aldri måttet signert for pakkene. Enten har de bare kommet rett hjem hit, eller.. om de har vært for store har jeg dratt på posten og hentet de. Pleier å betale med visa-kort da.

bruker tigi bed head. har ikke sånn supernyyydelig hår akkurat. men jeg tror den hjelper mer mot slitasje enn andre "butikk" sjampoer.

hehe impulsiv og trøtt ja, satt og leste her og kjente på håret mitt som blir mer og mer flisete. "Tigi, sa du?" "strawberrynet sa du"

Men hvordan fungerer det egentlig, det stod at man anbefalte å få det sendt til på jobben hvis ingen var hjemme og kunne signere for pakken? Er det vanlig praksis da?
Sendte det hjem til meg jeg da, føler meg vel hjemme nok på jobben om jeg ikke skal få jåleriet mitt sendt dit også.

Jeg har aldri måttet signert for pakkene. Enten har de bare kommet rett hjem hit, eller.. om de har vært for store har jeg dratt på posten og hentet de. Pleier å betale med visa-kort da.

var jo masse på strawberry[:)] Betalte med mastercarden jeg da, siden visaen ble tømt på skoshopping..kremt.. men godt å høre at jeg slipper å vente hjemme hver dag for å signere noen hårprodukter da hehe

hehe.. nej, det kunne fort blitt et tapsprosjekt om du måtte ta deg en uke fri fra jobben for å være hjemme når jålepakken kom [:D]

syns dere burde prøve kerastase jeg da, hvis dere har farget/stripet hår....gir veeeldig bra fuktighet... ikke bruk wella eller loreal..ikke bra for de fleste hår...[:'(][:'(]

men har ikke så bra kunnskap til redken og tigi..men sikkert ok d og...synsmange ganger tigi lukter litt billige...for mye lukt liksom...

har brukt kerastase en stund, men er ikke fornøyd så nå skal jeg prøve noe annet....

var jo masse på strawberry[:)] Betalte med mastercarden jeg da, siden visaen ble tømt på skoshopping..kremt.. men godt å høre at jeg slipper å vente hjemme hver dag for å signere noen hårprodukter da hehe

hehe.. nej, det kunne fort blitt et tapsprosjekt om du måtte ta deg en uke fri fra jobben for å være hjemme når jålepakken kom [:D]
tror sjefen hadde blitt litt grinete da gitt!!![;)]

*humre. lite fleksibel sjef du har da. men jeg er sikker på at om du hadde fortalt hvor viktig denne pakken var for deg og ditt hår + tipset sjefen om strawberrynet, daaa hadde du sikkert fått fri med lønn altså. [:D][:D]

tror sjefen hadde blitt litt grinete da gitt!!![;)]

*humre. lite fleksibel sjef du har da. men jeg er sikker på at om du hadde fortalt hvor viktig denne pakken var for deg og ditt hår + tipset sjefen om strawberrynet, daaa hadde du sikkert fått fri med lønn altså. [:D][:D]
Hihi, nei sånn er det å ha mannlig sjef.[8D]

Noen nevnte Redken? Er det frisørshampo?

Plenty av hendige manneprodukter på strawberrynet . *knis
Tror redken er frisørshampoo ja.
Om frisørshampooer er sånne man ikke får kjøpt på rema 1000 [8|].

REDKEN ER EN AV DE DYRESTE FRISØR SHAMPOENE MAN KAN KJØPE....
MEN OM DE ER LIKE BRA ER NOE ANNET....

SYNS D E LITT HARRY PRODUKTER SOM BLIR SOLGT PÅ WEAREHOUSE..
flere og flere frisører som slutter med det...

er ikke flere og flere frisører som slutter med redken, nei. på adam og eva akademiet lærer de masse om shampoer, og erfaring tilsier at redken har noen av de aller beste shampoene på markedet! 

ORIGINAL: lillea

jeg bruker tigi, men den lukter litt for mye egentlig
Den har jeg også brukt litt nå. Synes den likter snop jeg[:D]
Men tenkte jeg skulle prøve redken for min søster skryter san av den.

jeg har nyyyyydelig hår. bluker sunsilk care and ripaire, plus leve-in kremen det blir perfekt silkehår[;)]

Back
Topp