Hvilken shampoo bruker du..?

E fornøyd med håret mitt har kort hår nu og bruker grønn bio+ sjampo[:D][:D]

Brukte en KMS shampoo, for fett hår... (Hormonene tok livet av hodebunnen min!)
Er KJEMPE fornøyd med den.. Bruker en Nisim shampoo mot håravfallet som
ammingen bringer med seg nå. Er KJEMPE fornøyd med den og.
Begge kjøpes hos frisør...

æ bruke den herbal essenses fruit fusion.. den rosae flaska... å d e mest førr at den lokte godt da[:D]

men æ like ikkje fructis sin oil repairment.. håre så konstant skjettnt ut.. like ikkje sunsilk sin den førr brunt hår. sunst aldri håre blei skikkeli reint av den...

define sin vakje nokka sæli den heller... hmmmm tidi shampo å balsam?? som lokte snop?
kor man fikk bestilt d henne??

Bruker kun billig shampo jeg. Ofte palmolive, fruit, pantene og har masse sunsilk shampoer jeg kjøpte på tilbud til 10 kr stk [:D]

ORIGINAL: maikaen

æ bruke den herbal essenses fruit fusion.. den rosae flaska... å d e mest førr at den lokte godt da[:D]

men æ like ikkje fructis sin oil repairment.. håre så konstant skjettnt ut.. like ikkje sunsilk sin den førr brunt hår. sunst aldri håre blei skikkeli reint av den...

define sin vakje nokka sæli den heller... hmmmm tidi shampo å balsam?? som lokte snop?
kor man fikk bestilt d henne??

strawberrynet [:)]

ORIGINAL: Gullet;)

ORIGINAL: Julita

meen.. frisørshampooer holder myye lengre, og det skal mye mindre shampoo til for å få samme power som ved butikk-shampoo [:)].
Jeg pleier å bestille fra strawberrynet, så blir det ikke så dyrt [;)]

hva er det man må holde seg under for å slippe sånn ekstra toll?

200 kr. Men om dokumenterer tollutgiftene, får man det refundert fra strawberrynet [:)]

Jeg bruker denne!

Loreal vitamino colour!

Back
Topp