Hvilken seng skal dere kjøpe til babyen?

Vi skal bruke min gamle vugge i starten, men kjøpte i dag Alfred sprinkelseng :)

Vi har sprinkelseng etter storebror. Den kosta flesk :P men den er fin da :) Er i bøk, mørk brun farge og bamser inngravert på kortsidene :) Kjøpte den i en babyforretning som het Spareland Barn & Utstyr. Nedfellbar på den ene siden og mulighet for å stille bunn opp og ned :)

Her har vi også hensvik fra ikea etter storesøster :) fornøyd med den og skal bruke den til lillebror også ;)

Vi skal på IKEA til onsdag og kjøpe inn seng og madrass:) ikke helt bestemt oss for hvilken enda men. Gleder meg så ille til å få senga i hus❤️

37e00039c22fc5c86e9539837b52a4b7
Vi var å kjøpte en seng fra www.finn.no i dag. Litt maling så blir den fin :)

Mamma har spart på både vugga og sprinkelsenga fra vi var små så det skal males opp igjen til lillegull kommer :happy:
Pappaen min har spart på vugga som bestefar og søskna hans har brukt, pappa og søskna hans har brukt og jeg og mine søsken har brukt. Men siden tanta mi hadde termin 4 mnd før meg så sa hun at hun ville ha den før jeg fikk sjansen. Men vi kjøpte en brukt mosekurv som jeg nå gleder meg til å bruke :) Så kan heller vi bruke vugga om vi ønsker om vi får flere barn, tanta mi skal ikke ha flere. Hun fikk førstemann ved en alder av 44.

Vi har sprinkelseng etter storebror. Den kosta flesk :P men den er fin da :) Er i bøk, mørk brun farge og bamser inngravert på kortsidene :) Kjøpte den i en babyforretning som het Spareland Barn & Utstyr. Nedfellbar på den ene siden og mulighet for å stille bunn opp og ned :)

Er du i Buskerud? ;-)

Ikea Sundvik, den har fungert suverent for oss i 1,5 år nå, så vi skal ha den samme til babyen som kommer. Vi bruker heller litt ekstra penger på god madrass + overmadrass og dundyner og godt sengetøy.
I tillegg har vi en babybay som vi bruker det første halve året.

Vi gikk for en enkel Ikeaseng denne gangen. Til storebror hadde vi sprinkelsengen som mannen min hadde, men nå har svigers fått så mange barnebarn at de trenger den selv :p

Back
Topp