Hvilken sang...

Beth av Kiss

Halleluja :) Hver gang jeg er skikkelig urolig når jeg er alene synger jeg denne eller setter den på høretelefoner hvis det er folk tilstede!

Never let me go, Florence + The machine. Den ble spilt i begravelsen til morfaren min, så hver gang jeg hører den tenker jeg på han.

"Ut av det blå", av Oslo Ess. Bare HØR på teksten, så skjønner dere hvorfor!❤
Har tatovert en linje fra sangteksten i nakken: "Verden på nakken, venner i ryggen" - pga min fortid som mobbeoffer, da finner man virkelig ut hvem som er vennene sine..! Sangen betyr mye for meg med tanke på den bakgrunnen, selv om det ikke er det den handler om i utgangspunktet ❤

Liker så godt instrumental-sangen son blir spilt i begynnelsen av Forrest Gump :) kunne hatt den i et evt bryllup - eller begravelse ;) opplever den som munter og litt trist. Som livets gang fra et lite barn, som modnes, blomstrer og tar slutt :)

Gabriellas sång har satt dype spor i meg. Har opplevd tøffe ting helsemessig og på andre områder.

"Ut av det blå", av Oslo Ess. Bare HØR på teksten, så skjønner dere hvorfor!❤
Har tatovert en linje fra sangteksten i nakken: "Verden på nakken, venner i ryggen" - pga min fortid som mobbeoffer, da finner man virkelig ut hvem som er vennene sine..! Sangen betyr mye for meg med tanke på den bakgrunnen, selv om det ikke er det den handler om i utgangspunktet ❤
Gøy at vokalisten gikk 2 klasser over meg :)
Har egentlig hørt noe på de, hvor kan jeg lytte til musikken deres egentlig?

Gøy at vokalisten gikk 2 klasser over meg :)
Har egentlig hørt noe på de, hvor kan jeg lytte til musikken deres egentlig?
Åsmund er en herlig mann som jeg har vært så heldig å bli kjent med! :-) Fantastisk fyr! Albumene de har gitt ut ligger på Spotify i allefall, ellers finner du de på YouTube ;)

Ellie Goulding - How long Will I love you

Shania Twain - from this moment og sangen all of me men husker ikke i farten hvem som synger

Memories - within temptation. Spilte den i begravelsen til min søster fra meg og lillebroren min.

Lullaby - nickelback
When we stand together - nickelback
Fallen - volbeat
De tre minner meg om den beste og på en måte den verste perioden jeg har hatt som voksen. De er fra en tid hvor jeg tok noen valg som jeg virkelig har fått "betale" for i ettertid. Men de sangene gir meg så mye både minner og minner meg på hva som er viktig her i livet og at alt man gjør kommer det konsekvenser ut av. Hører ofte på de sangene.

Back
Topp