Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy at vokalisten gikk 2 klasser over meg"Ut av det blå", av Oslo Ess. Bare HØR på teksten, så skjønner dere hvorfor!❤
Har tatovert en linje fra sangteksten i nakken: "Verden på nakken, venner i ryggen" - pga min fortid som mobbeoffer, da finner man virkelig ut hvem som er vennene sine..! Sangen betyr mye for meg med tanke på den bakgrunnen, selv om det ikke er det den handler om i utgangspunktet ❤
Åsmund er en herlig mann som jeg har vært så heldig å bli kjent med!Gøy at vokalisten gikk 2 klasser over meg
Har egentlig hørt noe på de, hvor kan jeg lytte til musikken deres egentlig?
Ja,husker han var veldig hyggeligÅsmund er en herlig mann som jeg har vært så heldig å bli kjent med!Fantastisk fyr! Albumene de har gitt ut ligger på Spotify i allefall, ellers finner du de på YouTube
![]()
Gjør det, mye bra sanger!Ja,husker han var veldig hyggelig
Sjekker ut Spotify jeg![]()
Takk for tipsGjør det, mye bra sanger!Og sjekk ut det akustiske albumet og, det er fantastisk!
![]()
Det er jeg ikke sikker på, men navnet høres kjent ut!Takk for tipsvet du om Åsmund fortsatt henger med Silver-guttene forresten?
De var ganske populære med sangen Angels calling. De er fra Moi.Det er jeg ikke sikker på, men navnet høres kjent ut!![]()