Hvilken pysj er best?

Ser ut som kappahl ikke har pysjene med fot på nettet, jeg finner hvertfall ikke :s joha har jeg alltid vært fornøyd med så får se om ikke jeg bestiller en pysj derfra om jeg finner ;)
Nb synes kappahl sine m fot er korte i str (både på lengde og fotdelen);)
 
Nøstebarnpysjene liker jeg godt. Snuppa bruker 56, 62 og 68 nå. 68 er litt lang, men det går fint, så de varer lenge! Hun har brukt 56 fra hun ble født til nå, og den er ikke for liten nå heller. Bomullspysjer og andre ullpysjer er ikke like tøyelige og varer dermed ikke så lenge. Vi bruker de tynne i ull/silke med fot. Andre nøstebarnklær har vi forøvrig samme erfaring med :)
 
Nøstebarnpysjene liker jeg godt. Snuppa bruker 56, 62 og 68 nå. 68 er litt lang, men det går fint, så de varer lenge! Hun har brukt 56 fra hun ble født til nå, og den er ikke for liten nå heller. Bomullspysjer og andre ullpysjer er ikke like tøyelige og varer dermed ikke så lenge. Vi bruker de tynne i ull/silke med fot. Andre nøstebarnklær har vi forøvrig samme erfaring med :)

Helt enig! Verdt hver krone, laaaang brukstid!
 
Barnas hus har joha. Vi bruker nå (fordi det er det eneste str vi har i joha pysj) 70. Er litt lang men fyller den ut greit. Tror hun er lang og kraftig :) i mine øyne er hun lang og tynn for jeg er vant med korte og brede barn :p men hun her er tynnere enn de andre og tyngre!
 
Moro å lese om hvor forskjellige vi er.. He he. Noen liker dem slik , og noen slik. Her i huset blir ull for varmt, og pysjer med føtter blir bare tull, for da ligger føttene som en ball oppi pysjen når hun våkner. Pysjer som må dras over hode liker jeg ikke, og masse knapper er pes. Her i huset går vi derfor for hele bomullspysjer uten føtter, med glidelås. Mens venninna mi kan ikke fordra dem :0)
 
Moro å lese om hvor forskjellige vi er.. He he. Noen liker dem slik , og noen slik. Her i huset blir ull for varmt, og pysjer med føtter blir bare tull, for da ligger føttene som en ball oppi pysjen når hun våkner. Pysjer som må dras over hode liker jeg ikke, og masse knapper er pes. Her i huset går vi derfor for hele bomullspysjer uten føtter, med glidelås. Mens venninna mi kan ikke fordra dem :0)
Jeg liker det samme som deg! Uten fot, og med glidelås:) har en kjempegod fra kappahl:)
 
Jeg liker også de fra KappAhl. Fine. :)
 
Jeg avskyr pysj med føtter, og pysj med glidelås. De med føtter vikler hun beina fullstendig på bærtur i løpet av natta, og glidelås spiser hun bare på (hun drar alt opp mot munnen og sutter på, vil ikke hun skal sutte på glidelåsene :p) Fant noen fine på kappahl, bomull, uten fot og med knapper :) Men blir vel snart tid for tynn ull. Og muligens "sovepose", hun sparker av seg dyna stadig vekk...
 
Back
Topp