Hvilken pysj er best?

Mirmamm

Glad i forumet
Junibarna 2015
Må kjøpe noen fler pysjer til snuppa nå, men det blir så vanskelig med shopping med storebror på slep så tenkte å bare kjøpe på nett og få det sendt i posten :p
Men er litt usikker på hvor jeg skal kjøpe fra, er litt varierende kvalitet og noen er virkelig dårlige, så tenkte å høre med dere hvordan pysj dere syns er best? :)
Bruker helst pysj med føtter på snuppa så ikke de klamme føttene skal krølle dyna inni trekket ;)
 
Min absolutte favoritt er lilleba sine! Så myke og gode, men de er dyre. Er ikke så fan av babyklærne til name it egentlih, men pysjene liker jeg! Billigere alternativ, så vi har noen av de også, de er med fot.
 
Har prøvd å investere i en god ullpysj, men nøstebarn og memini er tydeligvis laget for tynnere babyer, altfor smale og lange for snuppa mi :( hvordan er lilleba i formen?
 
Henger meg på ull..
Har noen fra Joha, som jeg liker veldig godt. Uten fot, da holder de lenger.. De kan brukes med fot i starten, hvis de kjøpes litt store, har "trekk over funksjon" om du forstår hva jeg mener..
Ull er også godt for klamme føtter..
Har også noen fra Petit, bommull inni og ull utenpå, veldig fin og god, litt varm foreløpig..

Sjekk også finn.no, kan finne mye fint og nesten ikke brukt der..
 
Ull/silke fra nøstebarn og joha er favoritter her, og fra petit bateau med bomull inni og ull utenpå. Alle disse er vel ganske dyre, men trenger bare to i en litt stor størrelse, og ruller opp ben og armer.
 
Kappahl synes jeg er helt topp :) har prøvd masse foskjellig, og er mye bra men får mest for pengene fra kappahl:)
 
Med fot i bomull fra reflex er rimelige og gode:) Ellers har vi en deilig ullpysj fra hust & claire som er like fin etter vask (men uten fot):p
 
Joha, hvor finner man det? I en fysisk butikk? :)

De fra KappAhl, er de med fot og glidelås?
 
Favoritten er Name it pga føtter og glidelås.
 
Har prøvd å investere i en god ullpysj, men nøstebarn og memini er tydeligvis laget for tynnere babyer, altfor smale og lange for snuppa mi :( hvordan er lilleba i formen?

Syns nøstebarn sine klær er veldig tøyelige jeg, de vokser liksom med barnet. Her har de brukt størrelsene i flere sesonger! Hvilken av pysjene har du? Den stripete som heter lenkeadress funker fint som pysj, og den har god ribb på ermer og føtter så den kan kjøpes litt stor.
 
Kappahl har både med og uten fot:p
Liker uten fot best

Name it er litt små i str. Så da må man opp en str i forhold til kappahl:) lurt å ta hensyn til siden det er med fot:)
 
Syns nøstebarn sine klær er veldig tøyelige jeg, de vokser liksom med barnet. Her har de brukt størrelsene i flere sesonger! Hvilken av pysjene har du? Den stripete som heter lenkeadress funker fint som pysj, og den har god ribb på ermer og føtter så den kan kjøpes litt stor.
Husker ikke navnet, men den har ikke ribb. Får liksom følelsen av at den skal sprekke, men så er jenta mi veldig stor også :p bruker str storebror ikke brukte før han var 6mnd, enda han var stor han og... Kan hende jeg har vært uheldig med min da, ullplagg har jo mye oftere individuelle forskjeller syns jeg.
 
Ser ut som kappahl ikke har pysjene med fot på nettet, jeg finner hvertfall ikke :s joha har jeg alltid vært fornøyd med så får se om ikke jeg bestiller en pysj derfra om jeg finner ;)
 
Back
Topp