Hvilken prevensjon skal dere bruke?

Då vet eg ikkje om eg vil ha spiral alikavell :eek: men er liksom det, cerazzette, kondom eller ingenting.. prevansjon før han som kommer no var ingenting.. då hadde eg ikkje mens på 1.5år.. cerazzette blør eg HELE tiden, så det er jo prevansjon i seg sjøl :p kondom. Neei :p hehe.. hmm What to do.. :p vil jo ha flere barn..
Hormonspiral er supert. Jeg satt inn 3 mnd etter forrige fødsel. Ikke en blødning etterpå, og slapp å tenke på både prevansjon og menstruasjon på flere år :) i utgangspunktet skal det ikke være noe hindring for å bli gravid igjen rett etter man har fjernet heller :)
 
Spiral på meg og:) kan ikkje bruke noe p-ting og cerazzette blør eg hele tiden av :eek: :(
Jeg var kjempe fornøyd med de pillene i flere år, og plutselig begynte jeg å blø 2 dager om gangen med 2 dagers mellomrom :eek: etter litt over en måned med det tullet så slutta jeg og alt ble normalt..
 
Hvordan er det egentlig med spiral? Er litt skeptisk :/ tåler ikke pillen, blir helt sprø. Tenkte kanskje på å bruke sånn fruktbarhetsmaskin greier som man kan se om man kan bli gravid den dagen eller ikke. Husker ikke hva det heter...
Kobberspiral har ingen hormoner. Kan ikke ha hormoner pga migrene med aura og cerazette blødde jeg av hele tiden. Hormonspiral har samme hormon som er i cerazette.
 
Noen som har erfaring med p-plaster?
 
Her skal begge to steriliseres:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Noen som har erfaring med p-plaster?
Egentlig veldig fornøyd med det. Går ikke på det akkurat på sommeren pga bading og bikini. Kan dette av litt da. Men hadde ikke mye hodepine da, og lettere for meg å huske enn pillen
 
Då vet eg ikkje om eg vil ha spiral alikavell :eek: men er liksom det, cerazzette, kondom eller ingenting.. prevansjon før han som kommer no var ingenting.. då hadde eg ikkje mens på 1.5år.. cerazzette blør eg HELE tiden, så det er jo prevansjon i seg sjøl :p kondom. Neei :p hehe.. hmm What to do.. :p vil jo ha flere barn..
Synes spiral høres skummelt ut, vil tenke på det når jeg er ferdig med å få barn. Hva med sånn ferelitetsmonitor da? Da slipper man å tilsette kroppen noe
 
Synes spiral høres skummelt ut, vil tenke på det når jeg er ferdig med å få barn. Hva med sånn ferelitetsmonitor da? Da slipper man å tilsette kroppen noe
Jeg satte inn kobberspiral på etterkontrollen hos gynekolog 6 uker etter fødselen. Tok den ut etter nesten 2 år og 1 uke senere ble jeg gravid. Ikke noe skummelt med det.
 
Blir spiral igjen her.. Hadde nå i 4,5 år og ble gravid på 2pp etter uttak :D mest geniale prevansjonen jeg har prøvd, slipper å huske noe og jeg mista mensen av den og ;)
 
Sniker litt fra juli'13. Ville bare si at man kan bli gravid ganske fort etter å ta ut p-stav, tok under 2mnd fra jeg tok den ut... Helt genialt alternativ spør du meg!
 
Leste om den nå. Helt genial, men står at det tar tid før den blir sikker. Er jo ganske så dyr også kan man si :/

Det er bare til å være litt ekstra forsiktig de første mnd , slik at den kan kalkulere syklusen din =) jeg kjøpte min ubrukt på finn.no =) det går også ann å bare kjøpe nytt "munnstykke" om du skulle finne en brukt noe sted ;)
 
Då vet eg ikkje om eg vil ha spiral alikavell :eek: men er liksom det, cerazzette, kondom eller ingenting.. prevansjon før han som kommer no var ingenting.. då hadde eg ikkje mens på 1.5år.. cerazzette blør eg HELE tiden, så det er jo prevansjon i seg sjøl :p kondom. Neei :p hehe.. hmm What to do.. :p vil jo ha flere barn..
Jeg syns spiral var supert. Den skiller ut veldig lite hormoner, så i utgangspunktet vil man kunne bli gravid med en gang den er fjernet og eggløsningen er tilbake :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Back
Topp