Hvilken planer

Skal ta med eldstemann på sin første togtur i morgen, skikkelig stor fan av tog :)
Så skal jeg ta med begge barna på besøk til mamma, som har besøk av lillesøsteren min. Så da får hun hilst på minstemann for første gang.
På søndag skal vi en tur til mormor :)

Hehe, huff, fort gjort at man glemmer litt i disse tider :p Du må ha lykke til med eksamen ;)

Har eksamen i spesialpedagogikk, så nå er det straks kun ett semester igjen til jeg er ferdig utdannet lærer :D

Så herlig, blir vel fantastisk å bli ferdig!:)
Har også kun et semester igjen straks, dersom jeg klarer å fullføre praksis etter jul :)

Skal prøve å hjelpe mannen med en oppgave og ellers finne på noe med en veldig aktiv 4 åring :-)

Skal hjem til familien på besøk. Vise fram Jenny til oldemoren :) alle var veldig ivrige på å få oss hjem en tur på besøk, og siden hun sover så godt i bilen blir ikke bilturen på 1,5 time noe problem :)

Åååå heter din lille også Jenny? :) elsker navnet :) Vår lille prinsesse fikk også dette navnet:)

Den her helgen har vi litt mer planer enn forrige :)
Imorgen skal vi hilse på en nyfødt gutt, de kom hjem fra sykehuset idag :D og på ettermiddagen er vi bedd i bursdagselskap til en gutt i bhg :)
På søndag kommer en f.d. kollega på besøk. Jeg arbeidet med han på min forrige jobb :) Minsten demmers va vi å hilst på når han va nyfødt, og da fortalt vi at jeg var gravid, så vi møtes ikke så ofte ;)

Back
Topp