Hvilken planer

Sportymamma86

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
har dere i helgen? :) jeg skal kjøpe litt nytt interiør til huset :) falt meg inn at neste helg er det advent, så må vel finne frem til adventstaker og julelys :)

Skal skrive videre på eksamen, prøve å få ryddet og vasket huset, skal på besøk og skal få besøk :)

Skal ha jentedag i byen med storesøster i morgen, og på søndag skal vi mest sansynlig leke med en kamerat av hun :) samboer får ta guttehelg med lillebror ;)

får besøk av en kollega i morgen, ellers er helgen ledig - håper på å ta det litt rolig og kanskje få til julekortbilde og ta avtrykk av Lille :-)

Få lest til eksamen, håper også å kanskje få sydd noe klær til lille :) Og rydde.. det trengs desperat

Mannen jobber helg, så satser på å henge litt med søsters familie. Har lovet at niesen min på 13 skal få klippe meg (bare tuppene!), så jeg håper vi endelig får til det. :-)

Skal hjem til familien på besøk. Vise fram Jenny til oldemoren :) alle var veldig ivrige på å få oss hjem en tur på besøk, og siden hun sover så godt i bilen blir ikke bilturen på 1,5 time noe problem :)

Skal på gratis fotografering til julekort :-) Og mannen skal prøve å få ferdig barnerommet, samt skru opp dører på garderoben vår, endelig! Skal prøve å få trillet litt lengre turer i helga, siden S sover så lite på dagtid.

Vi får besøk av søsteren min og samboeren hennes i dag. Første gang hun hilser på Elida, siden hun bor i Nederland, så det blir veldig stas :) I morgen kommer de på besøk igjen, siden de kun er her i helgen, sammen med min mamma og pappa. Ellers blir det kun avslapping og kos :)

Jeg og Martine har kommet til svigers, mannen kommer etter i mårra. Får også besøk av broren til mannen med familie, de har ikke truffet M enda :) får også litt annet besøk her. Skal på julemesse i mårra :)

Vi skal ta det litt med ro bare :) kanskje ordne med julekort og adventskalenderen til storebror. Ev skal vi besøke naboen og/eller samboers syster. De skal bli spurt om de vil være gudforeldre, så det vil vi helst gjøre personlig, ikke på telefon :)

Vi skal en tur til sentrum i morgen, blir første sentrumstur med lillebror :) på søndag blir det vell å være ute, gå tur å litt sånn :)

Skal hjem til familien på besøk. Vise fram Jenny til oldemoren :) alle var veldig ivrige på å få oss hjem en tur på besøk, og siden hun sover så godt i bilen blir ikke bilturen på 1,5 time noe problem :)
Hvor har du familie? :)

Hva har du eksamen i da? Har sykepleie i den kommunale pleie og omsorgstjenesten og innen psykisk helsearbeid her :)

Kom nettopp på at vi skal i dåp også, ammetåke deluxe for tiden :p

Hehe, huff, fort gjort at man glemmer litt i disse tider :P Du må ha lykke til med eksamen ;)

Har eksamen i spesialpedagogikk, så nå er det straks kun ett semester igjen til jeg er ferdig utdannet lærer :D

Back
Topp