Hvilken nettside handlet(vindusshopping teller) du på sist?

Det ble nettopp et par gravidtskjorter og shorts på hm.no
 
Guttelus (ull og pentøy til oktoberbaby), Smaaungene (ull til baby og 2 åring) og Designerhome (hylle til kjøkkenet til a mor) før i uka og Tinkafu (sånn liten organizer + kroker til vogna) i dag.
Blitt mye nettshopping i det siste :nailbiting::facepalm:
 
Guttelus (ull og pentøy til oktoberbaby), Smaaungene (ull til baby og 2 åring) og Designerhome (hylle til kjøkkenet til a mor) før i uka og Tinkafu (sånn liten organizer + kroker til vogna) i dag.
Blitt mye nettshopping i det siste :nailbiting::facepalm:
Elsker nettshopping:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Måtte kjøpe et par lette gravidshortser siden de melder slik varme fremover, bestilt på H&M.
Også kjøpte jeg samme dag en langermet ullbody og bilstolpose i ull og dun til babyen på barnas hus!:Heartblue
Kontraster i handlingen:laughing002
 
Måtte kjøpe et par lette gravidshortser siden de melder slik varme fremover, bestilt på H&M.
Også kjøpte jeg samme dag en langermet ullbody og bilstolpose i ull og dun til babyen på barnas hus!:Heartblue
Kontraster i handlingen:laughing002

Mye salg blant mammaklær på HM nå har jeg sett, i butikk. Kjøpte meg en shorts selv i går til 75 kr :)
 
Jeg har vindusshoppet på bonprix på en kjole, skal i barnedåp om noen uker så må være litt pent kledd:)
 
Back
Topp