Hvilken nettside handlet(vindusshopping teller) du på sist?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Og hva kjøpte du/vurderte du, hva får man kjøpt der?
Kanskje noen har noe kult å dele som vi andre ikke har hørt om!

Vi var på barnenshus Sverige og så på nips, vurderer tur i sommer og da plukker vi med oss smått vi liker til babyen :happy:
 
Boozt og Zalando! Har bestilt noen badedrakter og bikinier for å se om noe kan funke i sommer, også bestilte jeg litt tøy til bolla for å se om jeg likte det. Returnerer mye av det tenker jeg for bestilte en haug.
 
Køpte meg en gravidbukse og -shorts på h&m, for det er eneste plass jeg har funnet gravideklær her i byen. Men syntes utvalget var dårlig, så jeg må vekk begynne å lete på nett. Så nå håper jeg det dukker opp noen tips her
 
Køpte meg en gravidbukse og -shorts på h&m, for det er eneste plass jeg har funnet gravideklær her i byen. Men syntes utvalget var dårlig, så jeg må vekk begynne å lete på nett. Så nå håper jeg det dukker opp noen tips her
Jeg har også handlet på hm!
Til sommeren har jeg noen tights fra wish, kostet sånn 40kr stk eller noe, og de er kjempetynne og gode! Også har jeg en nattpysjbukse jeg bruker i hverdagen som en tights :hilarious:
 
Jollyroom, kjøpte bbhugme og en bh :happy:
 
Mulberry.com, jeg har lyst på en ny veske :)
 
Nettshoppet på boozt, guttelus og kappahl. Sengetøy til storesøster og klær til lillebror i magen :)
 
Lille Martine :)

Kjøpte klær på pinsetilbud til dattera!
 
Zalando :p ny badedrakt og Capri til meg (svangerskap) og ny shorts til samboeren
 
Masse nye truser, en nattpysjbukse og velourdress på change :cat:
 
Ikke babyrelatert, men nettopp handlet en ny ladning fra kaffekapselen.no. :)
 
floyd.no, to herlige mammakjoler på salg :)
 
Kjøper en del på Tise av klær og ting, fikk kjøpt Done by Deer babygym derfra til 300kr..elsker den:happy:
 
Finn.no.:cat: Nå mangler jeg bare Stonz og en ulldress, så har jeg alt vi trenger utenom bæresjal.
 
Back
Topp