Ja det kan jeg tenke meg er en dårlig kombinasjonhaha bruker det ikke ganske konsekvent je da, for sminke og damp/høytrykks vask er en meget dårlig kombinasjon
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan jeg tenke meg er en dårlig kombinasjonhaha bruker det ikke ganske konsekvent je da, for sminke og damp/høytrykks vask er en meget dårlig kombinasjon
okey sjekker nesten ikke snap jeg, ble jo verre nå som det faktisk er verre for meg å gå igjennom snapeneKlarte det selv i morges så du på snap ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Er det verre å gå gjennom dem nå synes du?okey sjekker nesten ikke snap jeg, ble jo verre nå som det faktisk er verre for meg å gå igjennom snapene
siden jeg ikke får se mesteparten av filmer siden mobilen min ikke er av de beste så må jeg gå inn på den chat greia hver gang og se en og enEr det verre å gå gjennom dem nå synes du?
Gjøres jo på samme måte nå og???
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ja da skjønner jeg :-(siden jeg ikke får se mesteparten av filmer siden mobilen min ikke er av de beste så må jeg gå inn på den chat greia hver gang og se en og en
skikkelig irriterende og vanskelig
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Ja det kan jeg tenke meg er en dårlig kombinasjon
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Haha, ser denogså får å toppe det helle så drar man hånda over ansiktet ett par ganger for å gjøre det komplett derfor ingen sminke på meg på jobb
haha ja ikke sant og unga bryr seg jo ikke så mye om slik uansettHaha, ser den
Spiller ikke så stor rolle hos oss heller, får jo fjeset fullt at matrester, sand og lort vi og
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Haha, ja det hørtes ikke så forenlig uthaha bruker det ikke ganske konsekvent je da, for sminke og damp/høytrykks vask er en meget dårlig kombinasjon