Hvilken mascara bruker dere?

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Jeg vil ha en som ikke smuldrer, for det synes jeg er grusomt. Vil også at den skal separere vippene bra, og at den gir lengde...Forslag? Har vært fornøyd med maybelline sin false lash effekt, men tenkte å prøve noe nytt;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg bruker clinique sin, men husker ikke hvilken av dem:p
Den minste er det iallefall.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Max Factor - Masterpiece Max :) Kjempefornøyd! Fordeler vippene ordentlig, gir volum og lengde :-D Kommer aldri til å bytte den ut!
 
Max Factor - Masterpiece Max :) Kjempefornøyd! Fordeler vippene ordentlig, gir volum og lengde :-D Kommer aldri til å bytte den ut!
Helt enig!!:D
Eneste som funker for meg!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Eneste som funker for meg også! Den er perfekt, og syns ikke prisen er så gal heller :)
Helt perfekt og fin pris;)
Og jeg har prøvd mange....:rolleyes:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Følger med her da mine to har forsvunnet og jeg gjerne skulle hatt en til onsdag ;)
 
Bodyshop sin


Sent from my iPhone using BV Forum
Den har jeg prøvd og den er helt grusom! Da jeg blunka med den på klistra øyevippene seg omtrent sammen :p Men den gjør sikkert ikke det på deg:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Jeg må bare huske å bruke det jeg :p
Kan noen minne meg på det om morran tro???:p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Estee lauder sumptous waterproof :) den er perfekt for meg da øynene renner både når jeg ler og gråter ;) akk disse humørsvingningene.. Ikke blir jeg svart under øynene heller! holder seg på hele dagen :) Ett pluss til er at den går lett vekk med loreal sin sminkefjerner.. Den som er delt med halve olje og andre halvdel med sminkefjernervann(?);)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp