Hvilken måned i året er det best å få barn?

Jeg nekta å kjøpe nye sko,brukte mannens crocs siste tida. Hadde svangerskapsforgiftning og gikk opp MYE på slutten.
Skjønner den. Jeg kjøpte noen veldig billige noen, og tenkte at jeg kunne få en del vann i bena etterfødsel og, slik som gangen før, og de gjorde jeg. Så jeg fikk igrunn brukt de en del :)

Jeg fikk nr to 12.september. Fikk kun på meg sandaler og det gikk bare fint ;) Var varmt nok. Var verre med nr 1 som kom i januar og jeg kun fikk på meg crocs :p
Huff :p husker jeg føttene jobbet opp dagen før vannet gikk! Spent åå hvordan det blir nå, håper jeg føder før 1. Sept :p

Våren, jeg synes at mars var perfekt! Da kommer man seg litt ovenpå til sommeren også, bare lysere tider foran seg :-) Denne gangen har jeg termin i slutten av april, glad jeg slipper å gå høygravid på sommertiden :-)

har barn født mars, juni og september. Mars er desidert den beste tida. Bodde omtrent ute hele våren sommern og høsten herlig tid :) juni var litt for varmt med en nyfødt. og september ble for fort høst vinter kaldt og regn,regn regn.. :)

Jeg fikk i mai og syns det var greit jeg ;-) ihvertfall før i fant ut av hva som ga kolikk smerter for var MYE ute på grusen og trillet i de ukene! Og da var det veldig behagelig med sommer temperatur ute ;-)

Vil tro de fleste mnd har fordeler og ulemper som alt annet men ville personlig heller unngått desember og sommerferie så langt det lar seg gjøre da ;-)

Synes det er best å få høstbarn jeg. Barseltiden tilbringes inne om vinteren og når det er vår/sommer er barnet såpass stort at det er så deilig å ta det med overalt:)

Har selv juli, mars og november barn. Og skal i år få i mai. alle sykehus er stappfulle i mai mnd og var så vanskelig å få plass! Folk tenker sikkert på bhg start ved å få maibarn!

Eg har barn født i september, oktober og desember.

Skulle eg hatt ein til hadde eg ville hatt eit April/Mai barn. Ein slipper å gå høggravid midt på sommeren, slipper å ha på babyen masse klær, mtp barnehageplass ol. :)

Ser for meg at mai må være en fin måned :) evt sent i april.

Jeg har en i mai og en i oktober. Synes mai var best. Mindre klær og bedre vær. Skal ha en i mars nå og tror det blir veldig bra

Har hatt august , oktober og november ( hun hadde egentlig termin i januar , så prematur) Synes egentlig alle var helt greie jeg :-)

Jeg har en i november og en i februar. Novemberbabyen trengtes å følges med ute ja, men underholdt seg selv siden han var mobil. Stor nok til å være i sola og ha litt solkrem på. Februarbabyen var for liten til å være i sola og måtte bare ligge (noe hun ikke likte). Så det endte med at vi måtte være inne eller et sted med skygge, for jeg kunne ikke være i sola og hun i skyggen da hun ikke ville være alene. Sommeren med novemberbarnet var mye bedre synes jeg :) yngste begynte å kravle rundt nå på høsten - håpløst å være ute i vått vær og kulde med masse klær som er vanskelig å bevege seg i. Jeg tenker september/oktober er best.
Slik var det her også. Følte at vi satt inne hele sommeren :( tror det blir lettere denne sommeren :D

Jeg tenker sommeren jeg, perfekt i forhold til permisjon og barnehage, lite klær og mannen har også ferie :)
Jeg venter en i april, blir sikkert veldig bra det også. Men vanskelig med klær når det ofte ikke er for varmt eller kaldt, så må man tenker litt mer på permisjon :)

Slik var det her også. Følte at vi satt inne hele sommeren :( tror det blir lettere denne sommeren :D
Ja. En ting til som holdt oss inne første sommeren var at baby var krevende. Mange er "oppe å går" fort, mens for meg har det vært ks, bekkenløsning, kolikk og lite søvn = være hjemme. Synes den slitsomme tiden er de første månedene og da er det lettest å være hjemme. Med vinter blir det naturlig, med sommer har man lyst å dra ut men blir bare skuffa fordi det er stress og man egentlig ikke orker.

Fødte i september, kjipt å gå inn i mørketia og den kalden tiden….
nr.2 er født i aprl(hadde termin i mai). Så perfekt!
nr.3 er også ventet i april, perfekt synes jeg :)

Back
Topp