Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sier meg enig i denne. Rundt mai tror jeg hadde vært fintJeg vil jo tro sen vår/tidlig sommer, juni/ tidlig juli er det beste. Da slipper du den fæle påkledningen av tjukke sko, jakker, bukser osv når man et høygravid og han bare flippe på seg sandaler og en kjole. Slipper glatt føre, man føler seg bedre når det er lysere ute osv. Men er nok tøft å gå gravid i juli med 34 varmegrader.
Jepp, hadde termin sist i mai forrige gang og gutten kom tidlig juni. Hærlig tid!Jeg tenker vår og sommer. Selv om sommeren er tøff å gå gravid. Så tenker jeg det er best
1. Jeg har gått gravid fra vinter til høst:Jeg vil jo tro sen vår/tidlig sommer, juni/ tidlig juli er det beste. Da slipper du den fæle påkledningen av tjukke sko, jakker, bukser osv når man et høygravid og han bare flippe på seg sandaler og en kjole. Slipper glatt føre, man føler seg bedre når det er lysere ute osv. Men er nok tøft å gå gravid i juli med 34 varmegrader.
Jeg har en i november og en i februar. Novemberbabyen trengtes å følges med ute ja, men underholdt seg selv siden han var mobil. Stor nok til å være i sola og ha litt solkrem på. Februarbabyen var for liten til å være i sola og måtte bare ligge (noe hun ikke likte). Så det endte med at vi måtte være inne eller et sted med skygge, for jeg kunne ikke være i sola og hun i skyggen da hun ikke ville være alene. Sommeren med novemberbarnet var mye bedre synes jegNå har jeg bare barn født i november, så kan egentlig bare snakke ut fra det. Den første vinteren til eldste var KALD! Da hadde jeg god unnskyldning til å være inne med nyfødtOg i forhold til vogna var han veldig liten når han skulle ligge i den, da var det god plass til masse tøy og pose. Etterhvert som han vokste kunne jeg ta bort litt og litt tøy. Da var det fortsatt god plass i bagen når han var stor
Eneste jeg kan tenke meg som negativ (for meg, ikke barnet som blir født sent på året) var at når det var sommer og vi var ute var når barnet begynte å åle/krype osv. Da måtte en følge mye med når de var ute på bakken, og på verandaen vår var det en del stubber, så måtte fotfølge de en del der, og holde de på matta litt. Hadde de vært eldre/yngre hadde de enten ligget stille eller gått... Men er vel noe med alt
![]()