Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så kjøpte en sånn escape room-aktig kalender til han i stedet. Nå lurer jeg nesten på om jeg skal foreslå at han kjøper den Lego-kalenderen jeg har igjen, så kan jeg få den Ja, vi har også pleid å ha lakriskalender, men jeg er heller ikke fan av alle de rare fruktsmakene, så det ble mye bortkastet.I år er jeg litt mettet av kalendre. Synes de er dyre og erfaringsmessig blir bare alle de litt rare og ukurante produktene liggende. Til og med lakriskalenderen ble mest liggende for vi liker saltlakris og ikke «jordbærglasert lakris med mandelstrøssel». Hehe.
Samme herJeg bruker alltid sjokoladekalender og Flax-kalender til meg og mannen. Barna får en kombinasjon av pakke- og aktivitetskalender, og i år blir det også rampenisse. Pakkene består fortsatt av ting de trenger mer enn ting de ønsker seg. Kule sokker, undertøy, ny tannbørste+tannkrem, brettspill, aktivitetsbøker, bøker og ekstra til lørdagsgodiset på lørdagene. Også blir det billetter til kino, lekeland, bowling, badeland, aketur på fjellet, pepperkakebaking, annen baking, juleverksted som aktiviteter.

Her også er julen magisk. Planlegger alt med juleforberedelser og gaver fra januar av. I tillegg til kalenderen jeg skal lage til mannen i år, skal vi ha julebrus kalender, smake en ulik julebrus hver dagBarna får alle hver sin pakkekalender og Haribo-kalenderOg jeg og mannens julekalender er et flaxlodd hver daglig+ på søndagene får vi et vanlig millionflaxlodd og et flaxforlivet flaxlodd
Elsker julen, og det er den mest magiske tiden på hele året, så her i huset gjør vi MYE ut av den
![]()
Å, julebruskalender var en skikkelig god idé! Har du funnet 24 forskjellige?Her også er julen magisk. Planlegger alt med juleforberedelser og gaver fra januar av. I tillegg til kalenderen jeg skal lage til mannen i år, skal vi ha julebrus kalender, smake en ulik julebrus hver dag![]()
Har funnet 4, både med og uten sukker, så totalt 8. Kan bestille resten om så, eller ta julebrus saftÅ, julebruskalender var en skikkelig god idé! Har du funnet 24 forskjellige?