Hvilken jobb?

Det er ikke noe god følelse å føle seg som en byrde for de andre. Har følt på det selv. Vi skal se hvordan de vil tilrettelegge nå når jeg skal tilbake i jobb snart. Jeg er veldig spent, men ser ikke for meg at det blir så veldig bra da de aldri er noen garanti for hva fagpersonell som er på jobb. Det er så og si umulig å få inn ekstra sykepleiere på jobb da alle har store stillinger og/eller ikke orker å ta ekstravakter.

Så kjedelig å mangle en praksis da :-( men du blir jo ferdig til slutt. Tok selv ferdig siste året av utdanningen min etter jeg fikk første jenta mi + 2 eksamener i permisjonstiden min. Det meste pleier å gå fint dersom man har noen som hjelper til med mini :-)

Har du bekkenløsning? Tenkte på det du skrev om ryggen din.

Tilrettelegging er vanskelig på mange arbeidsplasser i helsevesenet. Det er gjerne sånn at de løftene du ikke kan ta, må kollegene dine ta... Så skjønner godt at du er spent på tilretteleggingen.

Jeg ble 100% sykemeldt i dag, foreløpig frem til 29/02. Så blir den bare forlenget. Det blir ikke mer jobbing dette svangerskapet. Trist, men dog en lettelse :)

Jobber i bank og jobber 100 %. Har jobba fullt ut de to andre graviditetene og satser på å gjøre det denne gangen også sjølv om det blir tyngre fra hver graviditet

Har du bekkenløsning? Tenkte på det du skrev om ryggen din.

Tilrettelegging er vanskelig på mange arbeidsplasser i helsevesenet. Det er gjerne sånn at de løftene du ikke kan ta, må kollegene dine ta... Så skjønner godt at du er spent på tilretteleggingen.

Jeg ble 100% sykemeldt i dag, foreløpig frem til 29/02. Så blir den bare forlenget. Det blir ikke mer jobbing dette svangerskapet. Trist, men dog en lettelse :)

Vet ikke om jeg helt kan kalle det bekkenløsning enda. Har vondt i hofter, beina og skuldre og armer om natta og må snu meg hele tiden. Dersom jeg sitter lenge rett opp og ned får jeg vondt i beina på en rar måte. Ingen ting son hjelper mot det. Dersom jeg står mye bøyd kjenner jeg det godt i ryggen. Men det kan også være at jeg ikke har så sterke muskler i ryggen :-P

Skjønner at det er trist å ikke jobbe mer, siden man da ikke er like sosial og har daglige planer. Men er heller ikke godt å jobbe dersom det ikke fungerer :-) du får finne på andre koselige ting som du klarer :-) jeg tenkte jeg skulle bruke litt tid på å fargelegge i den hemmelige hagen -tegneboka mi :-)

Jobber 50% på SFO men har bestemt meg for å ende vikariatet litt før tiden da jeg ikke føler jeg får det til å gå opp i hverdagen med de arbeidstidens som er der.

Mange sjukepleierar her... :-) er i utgangspunktet det eg og... Men no jobba eg som arbeidslagsleder i en bolig for psykisk utviklingshemma! Jobba 50% fra veke 9-12, 100% fram til jul... Men no har eg blitt 25% sjukmeldt! Og fått litt tilrettelegging... Så då håpa eg på å holde ut lengst mulig! :-)

Back
Topp