Det er ikke noe god følelse å føle seg som en byrde for de andre. Har følt på det selv. Vi skal se hvordan de vil tilrettelegge nå når jeg skal tilbake i jobb snart. Jeg er veldig spent, men ser ikke for meg at det blir så veldig bra da de aldri er noen garanti for hva fagpersonell som er på jobb. Det er så og si umulig å få inn ekstra sykepleiere på jobb da alle har store stillinger og/eller ikke orker å ta ekstravakter.
Så kjedelig å mangle en praksis da :-( men du blir jo ferdig til slutt. Tok selv ferdig siste året av utdanningen min etter jeg fikk første jenta mi + 2 eksamener i permisjonstiden min. Det meste pleier å gå fint dersom man har noen som hjelper til med mini![]()
Har du bekkenløsning? Tenkte på det du skrev om ryggen din.
Tilrettelegging er vanskelig på mange arbeidsplasser i helsevesenet. Det er gjerne sånn at de løftene du ikke kan ta, må kollegene dine ta... Så skjønner godt at du er spent på tilretteleggingen.
Jeg ble 100% sykemeldt i dag, foreløpig frem til 29/02. Så blir den bare forlenget. Det blir ikke mer jobbing dette svangerskapet. Trist, men dog en lettelse