Februarspire24
Flørter med forumet
Jeg jobber som frisør, veldig slitsomt til tider kjenner jeg. Det blir ikke akkurat mindre å gjøre fremover vet jeg + at jeg er selvstendig næringsdrivende, den jobben tar jeg frem når jeg har overskudd og lyst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber med det samme!Miljøterapeut på barneverninstitusjonnoen andre som meg? Skulle gjerne hatt mer kunnskap om svangerskapspermisjon og når jeg bør sette i gang og søke om det
![]()
Samme herSosionom
Jordmor![]()
Hvor har du tatt jordmorutdanning?har selv gått et halvt år av utdanningen, men det ble litt for tøft for meg
kanskje en gang i fremtiden
bøyer meg i støvet for alle jordmødre der ute!
Jeg jobber med det samme!
Jeg tenker å jobbe så lenge jeg kan. Elsker jobben min, og tror ikke det er sunt å være hjemmeværende så lenge. Hvis formen ikke samhandler med meg så tenker jeg 50% sykemelding - svangerskapspenger. Hva tenker du med psyken?Tenker du at det er ok å jobbe helt ut? Evt når sette igang søknad om permisjon?
Jeg tenker jo å jobbe så lenge jeg føler meg trygg- men aner jo ikke hvordan det vil bli med psyken etterhvert
Jeg tenker å jobbe så lenge jeg kan. Elsker jobben min, og tror ikke det er sunt å være hjemmeværende så lenge. Hvis formen ikke samhandler med meg så tenker jeg 50% sykemelding - svangerskapspenger. Hva tenker du med psyken?
Det forstår jeg veldig godt. Men du har rett påMed psyken i forhold til trusler om vold fra beboere- er noe vold hvor jeg jobber- så er uviss på hvordan jeg håndterer det psykiske stresset som følger med- nå som jeg er gravid![]()