Hvilken jobb har du?

Jeg jobber som frisør, veldig slitsomt til tider kjenner jeg. Det blir ikke akkurat mindre å gjøre fremover vet jeg + at jeg er selvstendig næringsdrivende, den jobben tar jeg frem når jeg har overskudd og lyst☺️
 
Hvor har du tatt jordmorutdanning? :) har selv gått et halvt år av utdanningen, men det ble litt for tøft for meg:p kanskje en gang i fremtiden:p bøyer meg i støvet for alle jordmødre der ute!

Høyskolen i Oslo og Akershus :)
Det var 2 rimelig intense år ja, men uten tvil verdt hvert sekund :)
 
Jeg jobber med det samme!

Tenker du at det er ok å jobbe helt ut? Evt når sette igang søknad om permisjon?
Jeg tenker jo å jobbe så lenge jeg føler meg trygg- men aner jo ikke hvordan det vil bli med psyken etterhvert
 
Tenker du at det er ok å jobbe helt ut? Evt når sette igang søknad om permisjon?
Jeg tenker jo å jobbe så lenge jeg føler meg trygg- men aner jo ikke hvordan det vil bli med psyken etterhvert
Jeg tenker å jobbe så lenge jeg kan. Elsker jobben min, og tror ikke det er sunt å være hjemmeværende så lenge. Hvis formen ikke samhandler med meg så tenker jeg 50% sykemelding - svangerskapspenger. Hva tenker du med psyken?
 
Jeg tenker å jobbe så lenge jeg kan. Elsker jobben min, og tror ikke det er sunt å være hjemmeværende så lenge. Hvis formen ikke samhandler med meg så tenker jeg 50% sykemelding - svangerskapspenger. Hva tenker du med psyken?

Med psyken i forhold til trusler om vold fra beboere- er noe vold hvor jeg jobber- så er uviss på hvordan jeg håndterer det psykiske stresset som følger med- nå som jeg er gravid ☺️
 
Med psyken i forhold til trusler om vold fra beboere- er noe vold hvor jeg jobber- så er uviss på hvordan jeg håndterer det psykiske stresset som følger med- nå som jeg er gravid ☺️
Det forstår jeg veldig godt. Men du har rett på
Tilrettelegging hvis jobben din kan være til fare for graviditeten. Hvis du ikke får tilrettelegging så kan du få svangerskapspenger. Barna jeg jobber med utagerer sjeldent så jeg føler meg ganske trygg, men vet ikke hvor komfortabelt det vil være å gå høygravid i et så høyt arbeidstempo
 
Back
Topp