Hvilken hårfarge..

Er alt for glad i å farge det selv...utrolig hva håret mitt har gjennomgått...å at det fortsatt henger på..:p

Akkurat nå er det gyllenblondt. Skal ha det i en kaldere farge, må bare vente noen dager.

Har rødt (eller rødlig) hår nå. Vanligvis har jeg vel kommunegrå -.-
Hater fargen, den er så kjedelig..

Har kommunebrunt :p har veldig lyst til å farge, men tenker at det er godt å slippe å styre med ettervekst og frisørbesøk med en liten baby :)

Har min naturlige farge som er lys blond. Har aldri farget håret så vet ikke hva jeg hadde valgt...

Blond. Striper håret, men ikke for å få det noe lysere men for å få hold i et ellers tynt og fint hår.

Lysere brunt originalt, etter jeg ble gravid har håret fått en mørkere farge :p farget det i en litt varmere brun farge sist jeg var hos frisør da :)

Er opprinnelig mørk blond, men har dessverre blitt veldig (!) grå de siste to årene (synes i grunnen det er tidlig til å bare være 26 år)! Farger det med hjemmefarge, "Blackish brown" fra Olia;)

Har kun min egen hår farge. Blondt. :)

Utvaska halvbrun hårfarge med en god dæsj av min egen sm0tt mørkeblonde farge. Heia småbarnslivet :p rekker ikke tenke på å refarge håret :p

Back
Topp