Hvilken hårfarge..

jenta86

Gift med forumet
Har dere nå? Om dere farger det,hva er orginalfargen?

Jeg har nå "isblondt" eller kald blond farge,og er orginalt mørk blond(kommunalgrått)

Jeg har svart hår nå Er lys brun originalt (Som jeg ikke har hatt siden jeg var typ 14.. :-P

Mørkebrunt, og det er min naturlige hårfarge :)

Skulle jeg farget hadde det blitt en nyanse mørkere med litt glans ;)

Er mørk blond. Farger det i en mørkere varm bruntone. :)

Jeg hadde helt blondt når jeg var liten, men har blitt mørkere med årene og orginalfargen nå er mørkeblond. Farger det brunt med striper :)

Har egentlig kommunegrått hår :p Bruker å farge det brunt, men nå har jeg en stygg ombrefarge etter en mislykket frisørtime i syden :( Heldigvis har jeg fått time på Hendrix Hair dagen før fødselen settes i gang, så da blir det ordnings ;)

Jeg har rødt hår eller oransje som frøkna sier vi har :P men halve håret er farget rødt, da jeg holder på å la håret gro ut :P

Orginal farge kommuneblond og farger det svart lilla akkurat nå. Liker det best mørkt

Originalt mørk blond, men nå med temmelig heftig innslag av grått (ligger i genene å få grått tidlig i tjueårene :mad:). Pleier farge det mocca, men blitt lite hårfarging den siste tiden med spedbarn i hus. Så nå er det litt mocca, litt grått og litt mørk blondt, føler meg fresh ja :p

Har min naturlige farge - blond

Originalt mørk blond, men nå med temmelig heftig innslag av grått (ligger i genene å få grått tidlig i tjueårene :mad:). Pleier farge det mocca, men blitt lite hårfarging den siste tiden med spedbarn i hus. Så nå er det litt mocca, litt grått og litt mørk blondt, føler meg fresh ja :p
Sånn er det ;)
Kan fort gå noen uker før jeg gjør noe selv,men har ei søster som er frisør sæ skulla ha gjort noe oftere :)

Kommuneblondt:-) Pleier å stripe det litt lysere nyanser men nå er det en stund siden sist så etterveksten er kommet veldig:-)

Nettopp fått tilbake min naturlige farge, mørkebrunt.

Back
Topp