Hvilken flaske?

Himla

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
It's gonna be May 2019
Hvilken flaske foretrekker de små å drikke mm/mme fra? Har en liten en her som har begynt å tulle med flasken.
 
Etter at han begynte å tulle med avent-flaska, gikk vi over til mam og den tar han kjempelett:)
 
Avent. Brukte mam også, men ble plutselig brånekt så da måtte vi kutte den ut.
 
Bruker avent og mam. Brukte Dr brown på junior men syntes det var mye styr å vaske/koke da det er rør etc inni..
 
Her bruker vi mam sine flasker. Kjempekjekt at de er "selvsteriliserende" slik at det bare er å vaske dem etterhvert. Vi har hatt flaskeunge siden starten og har prøvd både dr. Brown og Avent, men er absolutt mest fornøyd med mam sine.
 
Får teste ut Mam og evt yoomi her da :) Tok både Avent og dr.brown tidligere, men nå blir det jo bare tull! Vil gjerne drikke vann i de da, så mulig han har funnet ut at melk kun skal komme fra pupp :p
 
Vi har brukt Medela Calma hele veien og er superfornøyd! :happy: Den er god om du skal amme ved siden av, for babyen må virkelig ta sugetak for å få noe ut.
 
Vi har brukt Medela Calma hele veien og er superfornøyd! :happy: Den er god om du skal amme ved siden av, for babyen må virkelig ta sugetak for å få noe ut.

Høres bra ut! Skal i hovedsak amme her ja, er bare greit innimellom om jeg vil komme meg litt ut av huset eller evt sove noen timer ekstra en natt :)
 
Høres bra ut! Skal i hovedsak amme her ja, er bare greit innimellom om jeg vil komme meg litt ut av huset eller evt sove noen timer ekstra en natt :)
Mini her måtte jobbe litt med å få inn teknikken, men det har vært verdt det. Pappaen har allerede hatt pappaperm, så han har gitt mm i flaske hver dag og vi har *bank i bordet* ikke hatt problemer med at hun ikke vil ha pupp etterpå- jeg velger å tro at flasken har noe med det å gjøre med det.
 
Mini her måtte jobbe litt med å få inn teknikken, men det har vært verdt det. Pappaen har allerede hatt pappaperm, så han har gitt mm i flaske hver dag og vi har *bank i bordet* ikke hatt problemer med at hun ikke vil ha pupp etterpå- jeg velger å tro at flasken har noe med det å gjøre med det.

Så bra at det har gått så greit, hadde vel blitt veldig trøblete for dere ellers. Vi har ikke hatt så mye behov for flaske, og han har tatt den greit de gangene det har vært nødvendig. Har ikke spist så mye da men. Problemet her er nok at vi har vært for dårlige til å vedlikeholde :p Tror ikke det er fare for at han vil foretrekke flaske fremfor pupp her nei, for han er ganske avhengig av den kosen pupp gir (på natt!).
 
Så bra at det har gått så greit, hadde vel blitt veldig trøblete for dere ellers. Vi har ikke hatt så mye behov for flaske, og han har tatt den greit de gangene det har vært nødvendig. Har ikke spist så mye da men. Problemet her er nok at vi har vært for dårlige til å vedlikeholde :p Tror ikke det er fare for at han vil foretrekke flaske fremfor pupp her nei, for han er ganske avhengig av den kosen pupp gir (på natt!).
Det har gjort all pumpingen verdt det ❤️ Hun er så puppeglad, så omstillingen til å være i permisjon har gått glimrende ;)

Er veldig ok å kunne gi en flaske om det er noe, men vi har ikke opprettholdt det heller etter jeg gikk tilbake i permisjon :)
 
Back
Topp