Hvilken farge har sofaen din?

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Er du fornøyd med den? :)

Koksgrå.
Ja, veldig fornøyd; de er gode å sitte i, var rimelige, og kan vaskes.
Det er jo et must med små at trekkene kan tas av. :P ;)

Har svart skinn sofa. Men ønsker meg en stoffsofa som jeg kan krølle meg opp i :)

Mørk grå :)
Vi er fornøyde, veldig lett å ta av trekkene for å vaske og god å sitte i :)

Svart

Mørk blå stoffsofa. Angrer på stoff, men fargen er grei. Neste gang - skinn!

Grå. Er fornøyd med selve sofaen og stoffet, men er noe med fargen som gjør at hver minste lille flekk lyser som neon.

Grå. Er fornøyd med selve sofaen og stoffet, men er noe med fargen som gjør at hver minste lille flekk lyser som neon.
Er den lysgrå? Lyse farger på møbler er plagsomt, særlig med små barn! Ikke spis sjokolade i sofan liksom... :P

Er den lysgrå? Lyse farger på møbler er plagsomt, særlig med små barn! Ikke spis sjokolade i sofan liksom... :p
Nei, den er melert mørkegrå. I butikken så det ut som en 'tilgivende' farge, men der tok jeg grundig feil. Men trøster meg med at den er utrolig deilig å sitte/ligge i så får jeg heller bare sette et par pynteputer strategisk plassert ved besøk.

Nei, den er melert mørkegrå. I butikken så det ut som en 'tilgivende' farge, men der tok jeg grundig feil. Men trøster meg med at den er utrolig deilig å sitte/ligge i så får jeg heller bare sette et par pynteputer strategisk plassert ved besøk.
Pynteputer er gull:) og at sofan er god å oppholde seg i. Min er ikke det.

Svart skinnsofa, er ikke så veldig glad i den egentlig

Svart. Behagelig den

Lyegrå. Skjuler hundehårene godt :P Ellers liker jeg fargen ganske godt :)

Back
Topp