hvilken farge får babyen!?

TulleHøna

Forumet er livet
Nei, ikke på klærne! På HUDEN !! hehe! ja, det lurer jeg på :D er jo litt arti å vite :)
 
Min blir forhåpentligvis hvit i huden, men med en anelse gulslott så han/hun har en fin brunfarge ;-) Men sjansen for at to lyshudete personer får en mørkhudet baby er faktisk reel, uten at mor/far har vært utro! Det kan hende en av de er bærere av det genet som gir hudfarge nemlig ;-) Og OG, jeg har hørt om et par som fikk en mørk baby, fordi mannen hadde hatt sex med ei hore, som rett før det hadde sex med en mørk mann, så den opprinnelige mannen "fikk med seg" litt av hans sæd og overførte drt inni kjæresten sin, og akkurat de sædcellene befrukta egget hennes, og dermed ble barnet mørkhudet:p slå den!! :p
 


Mrs.Chuck Bass skrev:
Min blir forhåpentligvis hvit i huden, men med en anelse gulslott så han/hun har en fin brunfarge ;-) Men sjansen for at to lyshudete personer får en mørkhudet baby er faktisk reel, uten at mor/far har vært utro! Det kan hende en av de er bærere av det genet som gir hudfarge nemlig ;-) Og OG, jeg har hørt om et par som fikk en mørk baby, fordi mannen hadde hatt sex med ei hore, som rett før det hadde sex med en mørk mann, så den opprinnelige mannen "fikk med seg" litt av hans sæd og overførte drt inni kjæresten sin, og akkurat de sædcellene befrukta egget hennes, og dermed ble barnet mørkhudet:p slå den!! :p


Hahahhhahahah! må le av denne historien.... minner meg om reke baby historien som hu lyshåra sa om og om igjen på paradise hotell i fjor. 

Men ellers så håper jeg at babyen får huden min, dersom jeg har litt mørkere (men ikke mørk) og sterkere hud en pappaen har. Guttene våre har hver sin type hud og han som har min hud er så mye enklere å ha med .... blir nesten ikke solbrent, aldri exem eller sår i huden, blir fort brun bl.a. mens han andre blir flekkete i ansiktet hvis pappaen med grovt skjegg nusser på han, hvis han ikke ble vasket i ansiktet med en gang etter maten, blir solbrent med en gang og blir nesten ikke brun.... jobb assa! 
 


KatlaJ skrev:


Mrs.Chuck Bass skrev:
Min blir forhåpentligvis hvit i huden, men med en anelse gulslott så han/hun har en fin brunfarge ;-) Men sjansen for at to lyshudete personer får en mørkhudet baby er faktisk reel, uten at mor/far har vært utro! Det kan hende en av de er bærere av det genet som gir hudfarge nemlig ;-) Og OG, jeg har hørt om et par som fikk en mørk baby, fordi mannen hadde hatt sex med ei hore, som rett før det hadde sex med en mørk mann, så den opprinnelige mannen "fikk med seg" litt av hans sæd og overførte drt inni kjæresten sin, og akkurat de sædcellene befrukta egget hennes, og dermed ble barnet mørkhudet:p slå den!! :p


Hahahhhahahah! må le av denne historien.... minner meg om reke baby historien som hu lyshåra sa om og om igjen på paradise hotell i fjor. 

Men ellers så håper jeg at babyen får huden min, dersom jeg har litt mørkere (men ikke mørk) og sterkere hud en pappaen har. Guttene våre har hver sin type hud og han som har min hud er så mye enklere å ha med .... blir nesten ikke solbrent, aldri exem eller sår i huden, blir fort brun bl.a. mens han andre blir flekkete i ansiktet hvis pappaen med grovt skjegg nusser på han, hvis han ikke ble vasket i ansiktet med en gang etter maten, blir solbrent med en gang og blir nesten ikke brun.... jobb assa! 



Hahahah, den er skikkelig komisk, og helt sikkert ikke så sann, men det et morsomt å "sjokker" folk med den! :p ja, iselin sin historie var jo helt tragikomisk ;-D Ja, det er vel fordeler med hudtype og ja.. Det er så mye jeg ikke vet merker jeg! :p
 

 Det er så mye jeg ikke vet merker jeg! :p


Men tenkt da hvor mye spennende, nytt, skremmende og herlig du kommer til å erfare og lære de neste månedene og åra  Dette med graviditet, fødsel og barn er en fantastisk reise!! Jeg går og håååååper hver dag at alt er ok med babyen og at jeg faktisk skal føde en frisk baby i mars. Det er lenge siden sist og jeg gleeeeder meg så enormt til å oppleve alt igjen. 
 
Æsj, så etterpå at det siste svaret mitt var kanskje i overkant klisje og jegskalhoppepåetrosasky aktig.... men, men, hormonell og klisjete i kveld.... 
 
Satser på at knøtteliten får faren sin hudfarge/hudtone, dvs. en halv nyanse mørkere enn min krittkvite, og blir brun bare h*n ser på sola:p Eg blir ALDRI brun:p
Guttungen får farge med en gang, arva fra faren ja.. ;)
 
Barnefar er afrikansk og de genene er jo som regel sterkere så det blir nok en lysebrun bebis på meg vil jeg tro :) Den historien der var bare tragikomisk ingen tror vel på sånt, liksom fått med en levende sædcelle med på kjøpet.....
 


KatlaJ skrev:
Æsj, så etterpå at det siste svaret mitt var kanskje i overkant klisje og jegskalhoppepåetrosasky aktig.... men, men, hormonell og klisjete i kveld.... 


Jeg syns det var veldig søtt sagt :-))) Jeg har én kneik igjen (ul´en i morgen) før jeg kan begynne å tenke på å lære meg alt sånt, så da skal jeg også sveve på rosa skyer på heltid om alt er bra ;-)
 


Bebi86 skrev:
Barnefar er afrikansk og de genene er jo som regel sterkere så det blir nok en lysebrun bebis på meg vil jeg tro :) Den historien der var bare tragikomisk ingen tror vel på sånt, liksom fått med en levende sædcelle med på kjøpet.....


Åh, så spennende! :-) Håper ikke jeg tråkker på noen tær med ord og uttrykk her nå, men jeg har alltid syntes at litt mørkere barn er så nydelige! De har liksom en helt annen sjarm enn helt lyshudete :-) 

Ja, den historien er helt høl i huet, var derfor jeg kom med den :pp
 

Blir h*n lik sin søster kommer h*n ut som lyserosa med en anelse av blått (navlestrengen rundt halsen) :P 

Synes det er mer spennende med hvilken hår og øyefarge h*n kommer til å få :) Jennie ble født med svarte øyne, men nå er de blitt ganske så lyseblå :) Siden pappaen har brune trodde jeg hun skulle få brune :) Men nei, hun fikk mine blå :) Blond vr vi begge to da vi var små så det at hun ble blond (les: hvit) overrasket oss ikke :)

 
Denne blir hvit! Med forbehold om at sambo ikke har hatt seg med ei mørk hore da, såklart :p eller at et eller annet gen plutselig kommer frem!
 


TulleHøna skrev:
Denne blir hvit! Med forbehold om at sambo ikke har hatt seg med ei mørk hore da, såklart :p eller at et eller annet gen plutselig kommer frem!


Mihihi, Jedi mind-tricks ;-))))))))
 
Jeg har 2 gutter der den ene har norsk far og den andre har en far som er halvt japansk,men er faktisk han som er mest norsk av dem som ser mest utenlandsk ut..Han har helt brune øyer,er gylden i huden hele året og ser nesten litt spansk ut.Han andre har grønnbrune øyne og er like lys i huden som meg :)  
 
Jeg har ikke tenkt så mye på det ennå, men barnefaren var ganske mørk da han ble født, så dette blir spennende!
 
Her blir ungen hvit i huden i hvert fall. Det satser jeg alle lodda mine på. Hårfargen er en annen historie. Mannen var så ginger som du får dem der han gliste fornøyd under den røde hjelmen, med matchende fregner, på barnehagebildet. Broren hans er mørk i håret. Jeg er også mørk i håret, men søsknene mine er både helt lys, og mørk blond. Tricolor, kan man vel kalle flokken. Vi tuller mye om mannens tidligere hårfarge. Den har han vokst fra seg. Fregnene derimot, har kommet for å bli. Han spøkte med at han skulle donere svømmere til alle verdens spermbanker så verden ble beriket med flere gingers. Jeg kunne da meddele at kjære deg. Jeg har sett en dokumentar der de sa at rødt hår faktisk er resultatet av en genfeil. Ubetydelig sådan, men dog. Dessuten trenger ikke foreldrene ha rødt hår for at barnet skal få det... alle kan gjøre feil vet du ;) Håper ingen tar seg nær av gingervitsingen vår. Vi synes det er veldig gøy, og bryr oss selvsagt ikke om hårfargen til våre fremtidige barn. Forskjellen blir om de får ligge i sola foran huset i Spania med mammaen, eller om de blir sittende under parasollen med pappaen... ;-D
 
Her er vi begge lyse og blonde, så.. Men blir artig å se hvordan h*n kommer ut.. Nr 1 her var nemlig helt svarthåra og likna en tjukk liten kineser, haha.. Hadde ikke gulsott men hadde mye blødninger og når de går tilbake ser det ut som verste type gulsott og i tillegg var han hoven så øynene var skeive hehe.. Men ,jeg var også svarthåra da jeg ble født da. Siden ble snuppen helt orangehåra og ble selvfølgelig lysere i huda, nå er han blondis og nydelig :) Broren min har to barn der den første var helt uten hår til han ble nesten 2 år og ble veldig blond, nr 2 er kommet nå og var full av mørkt hår. Så det syns jeg er spennende (når vi ikke har noen spenning ang hudfargen) ;)
 
mannen min er blåøyd og blond,men veldig brun,og jeg er mørk,med grønn/brune øyne og gyllen,så blir spennende å se mixen :O)
 
Her blir det en liten hvit baby, med forhåpentligvis mørkt hår og brune øyne... emoticon Jeg har brune øyne og "gubben" har blå. Junior har fått pappan sine blå og har hatt mørkt hår siden han ble født. Satser på at nestemann får brune da..  

Når Isak ble født hadde han litt gulsott så han var gyldenbrun i huden, pappan hadde akkurat vært i Thailand og var brun, mens de to eldste hans akkurat hadde vært i syden og var brune. Alle var brune og fine utenom meg som var kritthvit og halvfeit (egentlig helfeit!)... 
 
Da faren er fra Brasil og er ganske mørk og jeg er fra Colombia og er ganske lysebrun så blir det veldig spennende å se hvordan farge ungen blir 
 
Back
Topp