hvilken farge får babyen!?

Pappaen er blond, blåøyd og har veldig lys hud som blir lett brent og fregnete på sommeren.. Jeg har brunt hår, grågrønne øyne og er ganske lys i huden, men blir litt brun og ikke brent.. Ble fort brun da jeg var liten.. Den kommende storesøstra er utseendemessig lik faren sin, men har fått min hudtone.. Hun er mellomblond, og øyenfargen er blanding av oss to...:) Spennende å se hvordan nr 2 blir... Håper den ligner LITT mer på meg, hehe..;)
 
Vi er begge lyse i huden, og blonde. Men jeg blir nesten aldri solbrent, det blir min samboer, hehe.
Datteren vår ble født med masse mørkt hår (som nå har blitt helt blondt) og hun har fått min hudtype. Hun blir fort brun og har aldri hatt noe slags eksem ol :) Håper neste blir lik:)

Btw, til dere som har/får mulattbabyer; jeg er såå misunnelig! de barna er noe av det nydeligste jeg ser:) Hihi
 
Alt fra "vanlig hvit norsk hud" til solbrun oliven hud. Jeg har en solbrun oliven tonet hud hele året, mens mannen er vanlig lys. Datteren vår på 18 mnd har skikkelig gyldent hår med solbrun hud hele tiden :) Hadde aldri trodd jeg fikk et lyshåret barn, så mørk som jeg er i håret og øynene :P 
 
Det eneste vi vet med ganske sikkerhet er at h*n blir hvit, men det blirspennende å se hvilken hvit :-) Kommende storebror er vi ennå litt usikre på, men vi tror han har min hudtype (fort brun, og dessverre flere føflekker, tåler ganske mye). Sambo blir rød som en tomat etter 5 minutter i sola, så vi håper på en måte litt på min hudtype igjen. Bortsett fra føflekkene..
 
Denne er jeg litt spent på selv, da pappaen er mulatt, afrikansk mor og norsk far. Og har disse typiske mulatt trekkene med brune øyne og lysbrun hud.. emoticon Nå har han litt rødlig i skjegget så blandingen kan bli interessant. 
Selv var jeg platina som barn, men som voksen har jeg blitt mørk i håret, type mørke blond og har grønne øyne. Begge blir vi lett brune, så det blir spennende dette her .
 
meg å faren har begge blå øyne å va begge gansge blonde når vi va små,mn nå har han mørk blondt/brunt hår.eg har blondt.har en datter som blei blond å blåøyd då så vil helste tru neste og blir slik,mn blir  spennande å sjå.:)
 
Mannen er hvitrosa og blond.
Jeg er hvit, men har litt gyllen og blir veldigbrun og er blond.

Håper på at babyen for min hvite gyllne farge ;) 
 
Back
Topp