Hvilken dunpose?

fjellgeita2016

venter en liten januarskatt
Januarskatter 2015
Har dere bestemt dere for hvilken vinterpose dere skal ha?
Vi vurderer sterkt easygrow (men usikker på om det blir hood, ono eller nature). Noen som har erfaring med denne?

Jeg har ikke tenkt så langt enda :P Men jeg tror det blir en typisk gammel voksiposi. Vi lånte en med nr 1 og den var heeeelt fantastisk. Perfekt året rundt ettersom man bare kan legge lammeskinn i bunnen om vinteren! :-) Og om høst/vår kan man bare bruke den som den er, mens om sommeren er den sval og kan brukes som dyne eller liggeunderlag :-)

Voksi urban :) liker at den er så liten og grei i bagvognen og så kan forlenges når mini blir større :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal kjøpe en brukt voksipose i dag, men usikker på hvilken type det er(har ikke spurt) koster bare 250kr
Mannen som bestemte at vi skulle ha denne
Her ser dere hvorfor :p
ImageUploadedByBV Forum1408350162.782472.jpg

Voksi urban :) liker at den er så liten og grei i bagvognen og så kan forlenges når mini blir større :)

Var den vi og hadde tenkt til i starten. Men virker så tungvint at underdelen med ull må renses. I tillegg så har jeg noen venner som har den som sier den er så stiv og klumpete. Men det er nok en helt fantastisk pose:-)

Vi har Easygrow etter storebror og er kjempefornøyd med den! Vet ikke hvilken av de vi har, men tror det er den som ligner hood vi har. Den ble kjøpt i 2010, og tror de bare hadde en variant av de da......

Kjenner meg igjen i valg av farge; akkurat slik mannen min nok også hadde valgt; -) men vi har ikke bestemt oss enda for hvilken vi skal ha men tenker nok mannen min hadde valgt samme mønster og farger;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi har Easygrow etter storebror og er kjempefornøyd med den! Vet ikke hvilken av de vi har, men tror det er den som ligner hood vi har. Den ble kjøpt i 2010, og tror de bare hadde en variant av de da......
Så bra. Er nok sikkert nokså det samme hvilken av easygrow posene en velger. De ser jo ut til å være nokså like.

Kjenner meg igjen i valg av farge; akkurat slik mannen min nok også hadde valgt; -) men vi har ikke bestemt oss enda for hvilken vi skal ha men tenker nok mannen min hadde valgt samme mønster og farger;-)

Haha. Rart med de mennene altså;)

Heldig med at vi venter en gutt også da :p litt tøffere til en gutt enn ei jente, synes jeg

Vi blir å bruke Voksi Classicen som vi brukte til førstemann:) Veldig fornøyd med den:)

Sent from my iPad using BV Forum

Skal ha sau skinns posen etter min mamma + en dun pose som jeg kjøpte brukt. Har og bilstol pose :)

Har en selvsydd pose som jeg lagde til nr.2. Har også en arvet og veldig godt brukt voksi classic, men den syns jeg blir så svær. Mamma holder på å strikke kjørepose også, så kanskje jeg kan kombinere den med den hjemmelagde på de kaldeste dagene.

Har en liten bilstolpose som blir brukt både i bilstolen og i vogna de første månedene, og har en odenwalder(den med bamsehodet) som er brukt da storebror på 7år var baby, og den er like fin enda så skal bruke den.

Tror vi bruker voksi bilstolpose, blir så stort med vanlig pose. Ellers har vi odenwalder etter første og andremann

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Back
Topp