Hvilken dille?

Mammaheks

Forelsket i forumet
Hvilken dille har aprilmammaene? Her er det nudler med pepperbiffsmak. Tror jeg hadde spist hver dag på kinarestaurant om jeg kunne også...

Med Maximilian var det tomatsaus. Tomatsuppe, spagetti med tomat, taco med salsa osv :P

forrige gang va d alt av sjokolade,mr freeze is og isbiter

nå e aaaaalt av snop,chips,brus,smågodt,sjokolade mer enn bare nam hehe

Hadde ingen diller sist gang. og har vel ingen så langt heller. men det kan jo komme :D Det er jo bra at dillene er på normal mat da iallfall :D

Sjokomelk.... Og brunost!

Lakris! Akkurat som forrige gang, men da var det druer og melk også :)

Og jeg takler ikke krabber slik jeg alltid har gjort:( Det er skikkelig nedsig!

Hadde ikke noe sist, og har det ikke nå, men det kommer nok

Ingen konkret enda, men er også for nudler meg kyllingsmak... Og o'boy

Enda ikke hatt noen spesielle diller... HVerken med første, de to gangene det gikk galt, eller nå...
Det gjør i grunn ikke noe. Men det jeg er aller mest glad for, er at luktesansen ikke har drept noe matlyst denne gangen :-D

Det varierer for nesten hver uke, men cherry tomater går jeg aldri lei :) :)

Her går det i isbiter,knaske knaske dagen lang.. Ellers så er jeg veldig glad i hockey pulver for tiden =)

Nybakte boller, og jeg kan ikke bake.. *Desperat*
og blåbærsaft... mmmm

Kryssemynte skrev:
Nybakte boller, og jeg kan ikke bake.. *Desperat*
og blåbærsaft... mmmm

Du burde smake blåbærsaft fra Ikea, perfekt saft med frisk søtlig smak <3 Ikke så kunstig som alle andre saftene man får fra dagligvarebutikken :P

Har veldig lyst på fet, usunn mat hele tiden. Så i går ble det pølse og lompe til middag. Hamburger, pizza, ostesmørbrød. Er liksom bare den slags mat jeg får i meg. Men prøver å være flink til å ta vitaminer og omega 3-tabletter hver dag, for å kompensere.

Akkurat nå for øyeblikket er det smoothie

Appelsiner, mandariner, brunost og kalde, søtfriske drikker med isbiter. Tror jeg spiser 5 appelsiner om dagen, det er så godt!!! Spesielt når de har ligget i kjøleskapet og blitt kalde, det finnes ikke noe bedre for tiden:)

har ingen , og har ikke hatt noe spesielt i noen av sv.skapa.. men kan kanskje være litt ekstra lysten på syrlige ting , spesilet lollipopp

Oyy, denne tråden er full av fristelser. Farlig farlig! :P

Isvann, tomatsuppe med eggeplommer og makaroni, surt smågodt ( spiser til tungen er sår), eggerøre. nybakte boller og lapper men orker ikke lage selv.  Så fikk eg plutselig lyst på Waldorfsalat.

Back
Topp