Hvilken dille?

Ingen ting jeg MÅ ha, men har stort sett lyst på druer, appelsin, kiwi, reker, isvann, lakris og fruktkaramell. Og selvfølgelig spekemat!! Arg! Lurer på hvordan det skal gå til jul :( 

Jeg har ingen spesielle diller så langt.
Men appelsin og klementing smaker VELDIG godt for tida! Spiste sikkert et tonn klementiner sist jeg var gravid.. Igrunnen fyser jeg på svært lite. Spiser jo mat, men det er ingenting jeg bare MÅ ha.

Imogene skrev:
Jeg har ingen spesielle diller så langt.
Men appelsin og klementing smaker VELDIG godt for tida! Spiste sikkert et tonn klementiner sist jeg var gravid.. Igrunnen fyser jeg på svært lite. Spiser jo mat, men det er ingenting jeg bare MÅ ha.

Ja, enig om appelsinen. Gleder meg til jul, for da er klementiner inne på butikker! :D :D :D
Julemiddag og alt - nam nam! *Dagdrømmer*

Blir gøy å se om noen av dillene har noe med kjønn å gjøre :P

Leste i går på klikk at appelsin-dille betyr jente
Trang til fet mat eller salt mat betyr gutt

Lyst på søt mat, fisk eller frukt betyr jente :P

Fikk selv lyst på et skikkelig surt, grønt eple :P

APPELSIN! måååå ha :D Kommer sikkert til å spise meg ihjel på klementiner når de kommer til jul, for de smaker jo enda bedre :p og brunost på skive må jeg ha hver dag... når jeg klarer å få i meg mat, vel og merke..... Da jeg var gravid med Damian fikk jeg helt dilla på center sjokolade og brødskive med bringebærsyltetøy på :)

Har ikke fått noe sikkelig diller, hadde ikke det forrige gang heller. Men jeg merker at jeg har drukket en del iste med lime i det siste. Og så er jeg fryktelig glad i vann, og det er jo bra. Så gleder jeg meg veldig til klementinene blir sikkelig gode.

kroko-diller.. hoho..
Nei, jeg har ingen diller, jeg.. Ikke hatt det med mine 2 andre heller.. Er mer sånn at jeg må finne ut hva jeg vil ha, for det er LITE som frister!!! Går ikke an å spør meg om hva jeg vil ha til middag.. Men syns det var veldig godt med salat i går! og så syns jeg det er godt med rent kjøtt.. Ikke spist fisk på lenge, selv om jeg egentlig liker det kjempegodt! Jeg kan av og til tenke at det høres godt ut med kako med krem og ferske boller, og så tenker jeg mer på det, å det frister IKKE.. Jeg er egentlig en søtmoms, men nå frister ikke det søte mer!! Tenker veldig at det er gutt ettersom det er så forskjell fra de to jentene.. Men vi får se! :) 

Er hekta på fiskegrateng, naaam! Ikke hjemmelaga, men kjip fråssen fra butikken:) altfor lang steketid på dem, FYI! Haha :p

Back
Topp