Hvilken dialekt har du ?

Jeg liker Petter N . Andre som har sett at han ligner på en rev ? Jeg liker alt ved han , syns han er tøff som går egne veier . Ingen lurer på noe hvis en fotballspiller vil tjene penger på sporten , men en langrennsløper må alle legge seg oppi . Syns han er råflink ! :) gleder meg til vintersesongen starter ! Vinni er også dritkul . Fikk skikkelig respekt for han i hver gang vi møtes - han er jo et musikkgeni .


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Opprinnelig ja :)
Men flytta derfra te Stavanger når eg va 5.
Men ennå dialekten :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Aaah:) har vært på hyttetur i på Maldal, fint der:) ikkje værst å holda på dialektå når du va så liten da!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bilær og båtær som tutær og bråkær! Hele hælja! Orkæ'kke .
Ikke østfold altså,selv om det kan se sånn ut :p




appen
 
  • Liker
Reactions: S.
Jeg liker Petter N . Andre som har sett at han ligner på en rev ? Jeg liker alt ved han , syns han er tøff som går egne veier . Ingen lurer på noe hvis en fotballspiller vil tjene penger på sporten , men en langrennsløper må alle legge seg oppi . Syns han er råflink ! :) gleder meg til vintersesongen starter ! Vinni er også dritkul . Fikk skikkelig respekt for han i hver gang vi møtes - han er jo et musikkgeni .


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg liker Petter jeg også, kan ha noe med at jeg og er trønder da :) Vi trøndere liker som regel trøndere som er kjente! :p Men han er jo rågod på ski da, gleder meg til OL! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Mange vil jeg tro... Snakker som de fleste andre på østlandet :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg sier forresten "kjett" .. Da mener jeg kjedelig ! :p han jeg bor med har forferdelig stygg dialekt .. Hahah . Men de snakker så bredt. Heldigvis (kanskje slemt å si) så har han blitt finere i språket etter han møtte meg :) men et eksempel der er "pisssprætte" = buksesmekk . Husker han måtte forklare meg det ordet. Og herse (les : hÆærse) var å ha latterkula.. Jeg tenker da at man herser med noen, altså tuller og leker ..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp