Hvilken dato?

Menstermin er 11okt, mens ul termin er 25 okt[8|]

Hmm, gikk egentlig på pilla da så eggløsning var sikkert sein.. Men jeg har en følelse på at hun vil ut litt tidligere.. Så holder en knapp på 11[:)]

sagt 6 nov fra dag én.. men det er kun fordi faren til sambo har bursdag den dagen,og han har ikke sambo hatt kontakt med på mange år - selvom han bor 5min unna oss med bil.. vet ikke om han vet at vi skal ha barn engang jeg.. han hilser ikke på oss når vi møter han heller.. så derfor har jeg hele tiden sagt: Teo kommer nok på "yndlingsbestefaren" hans sin bursdag tenker jeg[8D]

har termin 28okt..og den siste tiden har jeg følt at Teo blir født veeldig opptil termindatoen, så vi får se[:)] spennende!

Har termin den 16. men vi har heile tida sagt 9. Så spørst om det er noko i det;) Med min flaks går eg 2 veker over tida.

Termin 20. oktober, men tror hun kommer 26.
Grunnen til det er at hun fikk et søskenbarn på denne datoen i fjor... [:D]

Legens termin er 10 oktober men min er 1 oktober
men har en magefølelse på 5 oktober..

tror vesla kommer rundt den 15 eller 16 oktober....

Jeg har termin den 16. oktober, men har en magefølelse på enten den 14. oktober, eller den 24. oktober...

Jeg har stor tro på fullmånen, så 14. oktober [:D]

jeg lurer på om jeg skal endre det til 30/31oktober.. for det er MIN termin, selvom legene sier noe annet.. jeg vet når jeg hadde eggløsning,og ut ifra det er min termin en av de to datoene[:)]

Legen satte 12 okt, ul terminen er 15 okt men min tippe termin er 8 oktober [:D] (selv om oddsen er utrolig liten siden man ofte går over med nr1. [:@] )

ORIGINAL: bittelillemille

eg har termin den 28.september (hadde først termin 3.oktober altså...[;)])
men eg føle at han kan komme den 23.-24. sept.. bitte litt før iallefall.. me får se[;)]

Ble det ikke en av datoene??
Så artig [:D]

jeg får tippe jeg også da...
Jeg fødte førstemann en uke før UL-termin, og 4 dager før mens-termin, men nå blir det veldig vanskelig..-har UL-termin7. okt og mens-termin 10.okt..
Egentlig så tipper jeg vel 6.okt, men har i det siste fått følelsen av at det skjer før [&:]
Fy, f*** jeg kommer til å slite hvis jeg går langt over........

ORIGINAL: jas

ORIGINAL: bittelillemille

eg har termin den 28.september (hadde først termin 3.oktober altså...[;)])
men eg føle at han kan komme den 23.-24. sept.. bitte litt før iallefall.. me får se[;)]

Ble det ikke en av datoene??
Så artig [:D]

Jo, hun fødde 24. sept [:D] Flink å tippe må jeg si [:D]

ORIGINAL: Katey

Noen, utenom bittelillemille, som tippet riktig?

Jepp, jeg [:D]
ble egentlig litt overrasket når jeg så denne jeg [:)]

jeg!![:D] hadde termin 13.oktober, tippet 8.okt og fikk 8.okt[:)][:)] morro..

snuppsi86 tippa også rett..

jeg tippet først 6nov,men endret det til 31okt.. han kom 5nov.. så hadde jo nesten rett med det første jeg tippa da[;)][8D]

Tippa 26.10, snuppa kom 27.10... så det var ikke langt unna hvertfall... [:D]

Back
Topp