Hvilken dato?

malii

Gift med forumet
Har dere en dato dere tror dere kommer til å føde? En dato det bare er noe med? I tilfelle, hvilken dato er det?


                                          "Tippe"-termin

Malii                                                 9/10.10

Viblirsnart6                                         15.10

Oktoberbarnventes                               21.10

Slinsie                                               4/6.11

Siljepus                                              18.10

EmsN                                                 20.09

Beapia89                                            16.10

*Jordbærpiken*                                   08.10

Lillerose81                                          13.10

Titatita                                              11.10

Delma                                                09.10  

Sielle                                                 22.09

Mamma_24                                         27.10

Bittelillemille                                      23/24.09   

Snuppsi86                                          13.10

Kenguri                                              23.10

Loui                                                  17.10

Csam                                              24-27.09

*Mille*                                              26.10

Girlie85                                              11.10

Monjen                                           30/31.10

Madame                                             09.10

Turtlebug                                           26.10

LindaSF83                                          05.10

Inkri                                                15/16.10

Adelheidrr                                           26.09

Brha78                                               02.10

Nannaanita                                         07.10

Heioghopp                                        14/24.10

Mammamarte                                       14.10

Suki                                                   16.10

Lenamor81                                          08.10

Jas                                                    06.10
 
Har termin 28/29.oktober men har en magefølelse på 4. el 6.november...
 
jeg tror 8. oktober.. menstermin 4.oktober og ul-termin 13.oktober..
 
8 har vært lykketallet mitt siden jeg var bitteliten!!! og for noen år tilbake skulle jeg ønske at noe koselig skulle skje i 2008, men jeg tenkte at jeg jo var alt for ung til at noe skulle skje, men 7.januar 2008 ble jeg forlova og høsten 2008 får vi babyen vår!!!
 
har foresten også vært sur på mamma for at jeg ble født i 87 og ikke 88.. haha...
 
så 8 er vel mer et ønske enn en følelse.. sambo har sag 7. veldig lenge!!!
 
jeg hadde det sånn sist svangerskap, var sikker på jeg kom til å føde på terminen. Hvertfall ikke etter. Men når termindatoen kom og det ikke var noe action, dro jeg på fotballkamp og forberedte meg på at det kom til å ta lang tid.. og det tok 8 dager til før han kom.. denne gangen tenker jeg bare at han kommer vel innen midten av oktober og terminen er 9.okt..
 
Gidder ikke å instille meg på noen dato, man er ganske lei på slutten og hvis det ikke skjer når man forventer at det skal skje så blir det bare enda tyngere å vente...
 
Har en liten tro på 13.oktober, samboers bursdag[:D]. Har ul termin 9. oktober og mens termin 7. okt.
 
ORIGINAL: snappi

jeg hadde det sånn sist svangerskap, var sikker på jeg kom til å føde på terminen. Hvertfall ikke etter. Men når termindatoen kom og det ikke var noe action, dro jeg på fotballkamp og forberedte meg på at det kom til å ta lang tid.. og det tok 8 dager til før han kom.. denne gangen tenker jeg bare at han kommer vel innen midten av oktober og terminen er 9.okt..

Gidder ikke å instille meg på noen dato, man er ganske lei på slutten og hvis det ikke skjer når man forventer at det skal skje så blir det bare enda tyngere å vente...


Har jo ikke noe med at man 'innstiller' seg på noen dato.. jeg har bare en magefølelse på 4. el 6. november av en eller anna grunn.. hadde den ganske tidlig.. vet ikke hva det kom av.. har fått for meg ganske lenge at det kom til å bli en novemberjente.. Fordi om jeg hadde magefølelse på jente, så betyr det ikke at jeg var innstilt sånn sett..

Forskjell på innstillt og magefølelse synes nå jeg :)
 
Jeg har ingen dato som jeg føler jeg kommer til å føde,men håper han blir et septemberbarn egentlig for det er min bursdags mnd[:)]
Har egentlig termin 1.oktober[:)]
Min menstermin er forresten 16 september,dagen før min brsdag,men jeg vet at jeg hadde sen EL og at den ikke stemmer..
 
Har termin den 25 oktober, og det hadde jo vært typisk at jeg går over tiden, så prøver egentlig å innstille meg på det [;)] 
 
Har ingen klar magefølelse av hvilken dato, men ønsker egentlig at det skal bli den 20 oktober. Samme dato i fjor lå jeg på sykehuset og hadde utskraping etter MA, så hadde vært fint om dette kunne bli en fin dato dette året...
 
Jeg har et ønske, men ingen følelse. Har menstermin 5. oktober, og UL-termin 6. oktober. Håper babyen kommer 11. oktober, på bursdagen til min svigerfar. Han døde brått av kreft i rimelig ung alder.
 
Mensterminen min var 11 oktober, og hadde ikke noen spesiell følelse for den datoen. Men UL terminen min er 9 oktober, og av en eller annen grunn så får jeg den datoen til å stemme[:)] Hadde vært morro om jeg fødte på terminen da[:)]
 
har ul termin 8 okt men har en sterk følelse for 22 sept..:)
 
Jeg har termin 26 oktober men tror hun kommer 27. begge dei andre døtrene mine kom dagen etter termin, mens guttungen gikk nesten ei uka over, så jeg har en følese på 27.10.08[:D]
 
ORIGINAL: oktoberbarnventes

kan ikke denne legges på oktoberdamenes viktigste tråder?? hadde vært gøy å hatt den i "systmet" når vi kommer til fødetider.. hadde jo vært gøy å se om det er noen som har riktig på følelsene sine... og det er jo så tungvindt å skal lete bakover om 3-4mnd...
eller?

 
Jo, det hadde vært arti!
Hvordan får jeg den på viktigeste tråder? Er det Gravid~berta som ordner med det?
 
eg har termin den 28.september (hadde først termin 3.oktober altså...[;)])
men eg føle at han kan komme den 23.-24. sept.. bitte litt før iallefall.. me får se[;)]
 
Har termin 13 oktober, samme dag som jeg og sambo treftes første gang og samme dag som vi forlovet oss på så hadde vært litt gøy om han kommer da[:)] Er liksom noe spesielt med den dagen, trodde nesten ikke jordmoren når hun sa at terminen var den 13 litt skremmende på en måte.
 
Jeg har menstermin 19., og UL-termin 25., men håper at hun kommer den 23., for det var bursdagen til min morfar, og jeg syns det hadde vært en fin måte å minnes ham på. Men det har jeg jo INGEN kontroll på da[;)] Håper jeg slipper å gå særlig over tiden iallfall.
 
Eg tenkte å føde i september eg.... ikkje det at eg vil forlate dere her inne, kjem nok til å henge i født i oktober forumet, men med termin 6. okt er jo det mulig! Sjøl om oddsa tilseier ca 12 dager overtid.... då kom Elisabeth... [&:]
 
Noe sier meg 17 oktober vil bringe med seg noe....
 
Har termin 11. okt. Men fødselen blir satt i gang senest 14. dager før. Så da blir det vel mellom 24-27. sept tenker jeg[:)]
 
Håper inderlig han ikke kommer før den tid..[&:]
 
Mens - og ULtermin er 20 oktober. Har en følelses for 26 oktober!
 
Back
Topp