Hvilken by?

Jeg er fra Holmestrand men bor i Kongsberg..
Vi skal flytte tilbake til Holmestrand etterhvert har vi funnet ut [:D]

Jeg er fra Trondheim, men bor nå på Strømmen i Akershus. Greit nok her, men
 trivelige Trondheim e den bæste byn[:)]

Oppvokst i Kodal, utenfor Sandefjord..men bor i Kongsberg nå.

Fra Fredrikstad, men bor i Oslo. Vil flytte tilbake til Fredrikstad, men deeeet er visst ikke så lett... [&:]

Kommer fra Notodden, men bor i kongsberg.

Født og oppvokst i Fredrikstad,men flyttet til Auli i akershus for 2 år siden[:)]
Trives veldig godt her,men vil nok flytte til Fredrikstad når ungene blir større..

Stjørdal er faktisk en by[;)] 30 min utom trondheim da[;)]

Kommer fra Bergen, bor i Bergen og kommer ALLTID til å bo i Bergen!!

by og by... bor på Lørenskog, men er fra Mosjøen [:)]

Jeg kommer fra Sandefjord, men bor i Langesund. Vil nok tilbake igjen etterhvert...

Bor i Oslo, men er fra Halden. Kunne også tenke meg å flytte "hjem" etterhvert [;)]

Kjem ifra ei bygd, å bor i ei anna[8D] Bodde i Ålesund før jul da..[:-]

Jeg er vokst opp i lille bygda mi, Råde. (Østfold)
Midt imellom Fredrikstad, Sarpsborg og Moss. :)

Har bodd 2 år i Sortland i Nord-Norge og tror jeg la igjen hjertet mitt der gitt, for det er byen i mitt hjerte.
Mannen er derfra, så vi er der hvert år.

Bodde så i Vestby og Son i 5 år, før vi fant eneboligen vi ville ha, her i Råde. Bare noen steinkast unna der jeg vokste opp!! Så siden 2003 har vi bodd i Råde.

Født og oppvokst i Skien, å bor her fortsatt (i ei lita bygd),men bodd 1år i Bergen,å trivdes utrolig godt[:D] Så hadde jeg ikke møtt sambo hadde jeg nok blitt der[;)]

Jeg er fra Hamar, og bor i Hamar nå.
Har et stor ønske om å flytte litt mer landig etter hvert, da blir det Løten, hvor min kjære er i fra. Ca 25 min unna Hamar. :p

Er fra Alta, men bor i Tromsø [:)]

Jeg er født og oppvokst i Oslo [:)] Bodde der til jeg hadde fylt 18 år [:)]
Da flyttet jeg til min dåværende kjæreste som bodde i Oppland, nærmere bestemt Søndre Land (mamma er født og oppvokst her). Det ble slutt etter ett par år, men siden mamma og pappa også hadde flyttet fra Oslo og opp hit, så ble jeg boende å traff etterhvert samboeren min [:D] Så nå bor jeg i en liten bygd som heter Odnes [:D] 

kommer fra lørenskog bor nå i på frogner i sørum.. mannen er fra stjørdal i trøndelag så vi flyttet derfra i oktober!!

Back
Topp