Hvilken by?

Jeg kommer fra Solbergelva( like utenfor Drammen) men bor i Oslo nå.. Jobber med å få oss flytta tilbake til Drammensområdet om få år

Jeg er fra Moss, men bor i Trondheim

Fredrikstad her. Har bodd vekk herfra i noen år[8D] ,5 år i Florø, sambo kommer derfra. Trivdes utrolig godt der, men må si det var såå godt å komme hjem til mamma igjen[;)].
Sambo er odelsgutt til et område utenfor Florø hvor han igjen er født og oppvokst, men gården er ikke i drift da, heldigvis.. [8D]så etterhvert blir det vel til at vi flytter ut dit. Og det er bare et rent paradis der ute.!!![:D][:D]
Jeg har t.o.m planlagt bryllupet jeg aldri vil få der ute[8D][:(](nei, sambo vil ikke gifte seg, har ikke noe med meg å gjøre, men han har ikke tro på giftemål[:@])

Kommer fra Alta. Bor i Larvik.

Kommer fra en bygd 1 time uten for Bergen som heter Strandvik.
Bodde 1 1/2 år på Voss.. Koste meg veldi der oppe men så kom kjetil og måtte flytte nermere mine foreldre for å få hjelp så jeg kunne fullføre skolen min. Og min samb fikk ny læreplass her i kommunen også. Så nå bor vi på en plass som heter Fusa i Fusa kommune. Trives veldi godt her vi og holder på med planer om bygging eller nå skal vi se på et hus i neste uke :D håper mannen liker det.

Jeg er fra Fredrikstad og bor nå i Fredrikstad... Deilig å komme hjem.. Har bodd både i Sogndal og i Sarpsborg, men ingen ting er som hjemme i Fredrikstad... Tihi...[:D][:D][:D]

født og oppvokst i grimstad og bor fortsatt i grimstad. en liten sørlandsby [:)]

Jeg er fra Oslo, bodde der til jeg var 29 - da var jeg gift, hadde kjøpt stasjonsvogn og fått bebis og trengte større plass, så nå bor vi i hus i Røyken, mellom Asker og Drammen[;)]. Mannen min er fra Skien, så er muligheter for at vi flytter nedover før eldstemann begynner på skolen. ELSKER Oslo, men har ikke så veldig lyst til å la barna mine vokse opp der..[8|]

Jeg er fra "verdens nordligste by" Honningsvåg. Er født og oppvokst hær. Har kjøpt hus i Honningsvåg med min kjære samboer, så det ser ut til at vi blir hær. For en stund i allefall ;)

Kommer opprinnelig fra nesten Stavanger, har prøvd meg som både bergenser og trønder. Men har nå endt opp i Gjerdrum, Akershus og ser ut til å bli her en stund [:)]

Back
Topp