Hvilken brystpumpe?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvilken brystpumpe annbefaler du?

Jeg er veldig fornøyd med min Avent. Har den manuelle, men skulle virkelig ønske jeg hadde den elektriske :P Pump, pump, pump :P

En venninne av meg som jobber på apotek anbefalte meg Medela (?) sin, fordi den visstnok er enklere å få fikset enn Avent sin dersom noe skulle skje. Avent er ikke like raske i å sende deler eller hva det måtte være.

Har hatt både medela og avent sine elektriske pumper, og var mest fornøyd med avent sin.

Har brukt avent manuell og har finka fint den. Men skulle jeg valgt om igjen hadde jeg tatt medela elektrisk. Brukte den på sykehuset :) Var veldig god :D

Hadde Avent elektrisk brystpumpe som ble brukt tiiiiimesvis hvert eneste døgn i fem måneder. Den fungerte veldig bra.

300kr for to uker og så tror jeg det var 50kr uken etter det. Men dette kan nok variere fra sted til sted. Enkelte helsestasjonen har også utleie.
Aha! Men da lønner det seg å kjøpe tror jeg :)

Eg likte medela sin aller best.

Hadde avent manuell. Veldig fornøyd når jeg først fikk til å bruke den :) hadde litt problem med å få vakuum med det samme. Litt kjedelig å pumpe selv da :p men er vel ganske stor prisforskjell på manuell automatisk.

Kommer an på hvor mye du bruker den. Jeg bruktr den bare i to uker for å få opp produksjonen etter fødsel. En eletrisk koster velig mye.
Har fått tak i en avent, brukt 5 ganger, til 700,- :)

Medela swing er veldig god. Den er også veldig enkel å få tak i reservedeler til, for eksempel om den blir mye brukt kan man jo ha to av de smådelene som må vaskes ofte.

Har hatt både avent og medela, absolutt mest fornøyd med medela Og jeg har pumpet myyye!

Back
Topp