Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva koster det da?Medela eletrisk dobbelpumpelånte på apoteket
![]()
300kr for to uker og så tror jeg det var 50kr uken etter det. Men dette kan nok variere fra sted til sted. Enkelte helsestasjonen har også utleie.Hva koster det da?
Aha! Men da lønner det seg å kjøpe tror jeg300kr for to uker og så tror jeg det var 50kr uken etter det. Men dette kan nok variere fra sted til sted. Enkelte helsestasjonen har også utleie.
Kommer an på hvor mye du bruker den. Jeg bruktr den bare i to uker for å få opp produksjonen etter fødsel. En eletrisk koster velig mye.Aha! Men da lønner det seg å kjøpe tror jeg![]()
Har fått tak i en avent, brukt 5 ganger, til 700,-Kommer an på hvor mye du bruker den. Jeg bruktr den bare i to uker for å få opp produksjonen etter fødsel. En eletrisk koster velig mye.
Da hadde jeg slått til hvis du vet du kommer til å bruke denHar fått tak i en avent, brukt 5 ganger, til 700,-![]()
Brukte det en del sist, så har sagt jeg skal ha denDa hadde jeg slått til hvis du vet du kommer til å bruke den![]()