Libero touch str. 3. Hun er ca 6 kilo og 15 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte en pakke med touch for å teste, gurimalla for noen myke bleier men tror de var mest myke på utsiden så kjøper nok de vanlige neste gang.Libero touch str. 3. Hun er ca 6 kilo og 15 uker
Jeg har faktisk oppdaga at han tisser igjennom hver gang han sover på siden og har på touch, men aldri med newborn. Så først elsker jeg de fordi de er så myke, men er ikke akkurat så praktiske om de ikke holder tisset inneKjøpte en pakke med touch for å teste, gurimalla for noen myke bleier men tror de var mest myke på utsiden så kjøper nok de vanlige neste gang.
Ååå uff da! Blir spennende å se hvordan det går her i nattJeg har faktisk oppdaga at han tisser igjennom hver gang han sover på siden og har på touch, men aldri med newborn. Så først elsker jeg de fordi de er så myke, men er ikke akkurat så praktiske om de ikke holder tisset inne
Hos oss er det omvendt Touch sitter bedre inntil de tynne låra hennes (som endelig begynner å få litt valker).Jeg har faktisk oppdaga at han tisser igjennom hver gang han sover på siden og har på touch, men aldri med newborn. Så først elsker jeg de fordi de er så myke, men er ikke akkurat så praktiske om de ikke holder tisset inne
Hah der der man alt er så individuelt! Vi bruker de i hvert fall på dagen for de virker gode å ha på når han rører så mye på seg.Hos oss er det omvendt Touch sitter bedre inntil de tynne låra hennes (som endelig begynner å få litt valker).