Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker alle bleiebøtter eller er det like greit å bruke vanlig boss-spann og bare kaste ut ofte? tenker kanskje å bruke bio-poser, for å unngå altfor mye plastavfall.. føler jeg synder ved å bruke vanlige bleier, men orker ikke sette meg inn i dette med tøybleier.. iallefall ikke enda![]()
Bruker korbell. Angelcare var jo helt umulig å få bleiene nedi (stram lukker) pluss at man må bruke hånda for å åpne lokket (korbell har fottrykker)
Bruker ikke refillene, kjøper sekker på rull på europris (tror de er 25 L og med knyting. Knyter ene snora sånn at sekken sitter stramt). Koster 20-30 kr for en rull og den varer en evighet syns jeg).
Hatt den i 4 år og det satt seg lukt inni bøtta som stinket hver gang vi hev en bleie nedi. Tok bøtta ut i garasjen og dynket den i klorspray et par ganger og spylte av. Nå lukter den ikke.
Angelcarebøtta tok jeg av lukkemekanismen og den funker fint på soverommet. Kommer ikke til å bruke den når refillen jeg allerede hadde montert er brukt opp. Hvis jeg ikke klarer å få det til med andre poser går bøtta i bosset. Kjøper ikke refiller til mange hundre kroner...
https://www.europris.no/avfallspose-30-l-20-pk-m-knyting-quick-149813.htmlSekker på Europris var lurt. Vi bruker vanlige poser, men de blir fort fulle.